چهارشنبه، مرداد ۰۷، ۱۳۸۸

فیلم: هیجده میلیارد دلار با کامیون از ایران به ترکیه منتقل شد

بیانیه مکتب قرآن کردستان در رابطه با بازداشت کاک حسن امینی

حرکت اسلامی مکتب قرآن کردستان در بیانیه ای با اعلام حمایت قاطع از مواضع کاک حسن امینی (حفظه الله) در مراسم فارغ التحصیلی طلاب دارالعلوم زاهدان موسوم به ختم بخاری ٬ آزادی سریع و بی قید و شرط ایشان را خواستار شدند که متن کامل آن بدین شرح است :
بسم الله الرحمن الرحیم
تاریخ: ۶/۵/۱۳۸۸
مردم مسلمان و آزاده ی ایران!
هر ساله مراسمی به مناسبت فارغ التحصیلی طلاب علوم دینی مدرسه ی دارالعلوم زاهدان در آن شهر با شركت عموم مردم و جمع كثیری از علما و اندیشمندان داخل و خارج كشور برگزار می شود. امسال نیز همچون سالهای گذشته كاك حسن امینی عالم برجسته و نام آشنای اهل سنّت، حاكم شرع مردمی كردستان، فعال مدنی و رئیس شورای رهبری مكتب قرآن كردستان به اتفاق جمع كثیری از علما، طلاب، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم كردستان جهت شركت در آن مراسم به زاهدان سفر كرده، در جریان برگزاری مراسم روز جمعه مورخ ۲/۵/۸۸ در جمع چند صد هزار نفری مردم حضور یافته و حول محورهای زیر به ایراد سخنرانی پرداختند:
‌أ) بیان مسائل، مشكلات و مصائب اهل سنّت ایران در حال حاضر و همچنین طی ۳۰ سال گذشته و نادیده گرفته شدن اصول ۱۲ و ۲۳ قانون اساسی ایران.
‌ب) عدم اجرای اصلهای ۱۵ و ۱۹ قانون اساسی در خصوص حقوق اقلیتهای قومی.
‌ج) حوادث و اتفاقات پس از انتخابات دوره ی دهم ریاست جمهوری و عدم توجه به اصل ۲۷ قانون اساسی و بی توجهی به خواسته های مشروع ملت ایران.
ایشان همان روز پس از پایان مراسم و حین بازگشت به سنندج در فرودگاه زاهدان، - و البته پس از سوار شدن به هواپیما - توسط مأمورین امنیتی دستگیر و به مكان نامعلومی منتقل شده اند و تاكنون از محل نگهداری و شرایط و وضعیت این دانشمند اهل سنّت از سوی مقامات مسؤل هیچگونه اطلاع و اجازه ی هیچ نوع تماسی با وی به خانواده و شاگردان و همفكرانش داده نشده است.
لازم به ذكر است كه از همان ابتدای دستگیری ایشان، امام جمعه و مدیر حوزه ی دارالعلوم مكّی زاهدان و از رهبران برجسته اهل سنّت ایران، مولانا عبدالحمید، و سایر مسؤلین و مدرسین حوزه ی دارالعلوم و بسیاری از شخصیتهای منطقه، تلاشهای زیادی را در جهت ایجاد ارتباط با كاك حسن امینی و فراهم شدن زمینه رهایی ایشان از بند اسارت به عمل آورده اند كه علی رغم وعده های مكرر مسؤلین اجرایی و امنیتی استان سیستان و بلوچستان، نتیجه ای حاصل نشده است.
بنابراین مكتب قرآن كردستان ضمن تقبیح و محكوم كردن این اقدام غیر دینی و غیر قانونی موارد ذیل را جهت اطّلاع و توجه مردم مسلمان و همه ی آزادیخواهان و طبعاً مسؤلین حكومتی اعلام می دارد:
۱-بنابر آموزه های دینی و با توجه به آیات قرآن و سیره ی عملی پیامبر گرامی اسلام (ص) و روش بزرگان دین، پیش آمدن ابتلا برای مؤمن امری قطعی و غیر قابل تردید و انكار است. لذا این حادثه را در راستای تحقق وعده های الهی نسبت به این مجاهد نستوه اهل سنّت، ـ با توجه به مفاد آیات قرآن كریم و احادیث نبوی ـ می دانیم.
۲-تمامی سخنان كاك حسن امینی در چارچوب اصول قانون اساسی و ضوابط دینی بوده است و همه می دانیم كه بنا به تصریح احادیث شریف: «مَنْ رَأی مِنْكُمْ مُنْكَرَاً فَلْیُغَیِّرْهُ بِیَدِهِ، فَانْ لَمْ یَسْتَطِعْ فَبِلِسانِهِ و اِنْ لَمْ یَسْتَطِعْ فَبِقَلْبِهِ وَ ذَلكَ أضْعَفُ الایمانِ» و «مَنْ أصْبَحَ وَ لَمْ یَهْتَمَّ بِأمُورِ الْمسلمینَ فَلَیْسَ بِمُسلمٍ»، دفاع از حقوق مذهبی و ملّی و آزادیهای مدنی از وظایف و تكالیف َهر فرد مسلمان و آزادیخواه می باشد.
لذا مكتب قرآن كردستان با قاطعیت تمام ضمن تأیید مواضع این شخصیت دینی و برجسته ی اهل سنّت، حمایت خود را از سخنان ایشان اعلام داشته، در واقع این سخنان را ادامه ی مسیر این حركت دینی و وفاداری به آرمانهای مرحوم علاّمه كاك احمد مفتی زاده- رحمه الله – در راستای تأدیه حقوق حقه ی اهل سنت و ملت ایران می داند.
۳-نظر به اینكه كاك حسن امینی در ۶۳ سالگی به سر می برد و در طول سالهای زندگی هیچگونه مشكل حادّ جسمی نداشته اند، و با توجه به اینكه به صورت غیر قانونی توسط مأمورین امنیتی بازداشت شده اند، لذا مقامات و مسؤلین اجرایی، قضایی و امنیتی حكومت ایران مسؤل حفظ جان و سلامتی وی بوده؛ مسؤلیت هرگونه اهمال در این زمینه، متوجه آنان می باشد.
۴-از همه ی آزادیخواهان، دلسوزان و شخصیتهای متعهد دینی و ملّی انتظار می رود كه ضمن حمایت و دفاع از آزادیهای مشروع و قانونی در چارچوب قانون اساسی، به وظیفه ی شرعی و ملّی خود در قبال رهبران مظلوم اهل سنّت و سایر آزادیخواهان عمل كنند.
۵-حركت مكتب قرآن كردستان ضمن تأكید مجدد بر حمایت از مواضع رئیس شورای رهبری خود، دانشمند گرامی، كاك حسن امینی، به مقامات و مسؤلین اجرایی و قضایی و امنیتی توصیه می كند كه چنین اقداماتی خلاف نصوص قانون اساسی و موازین دین و عرف انسانی و بشری بوده و به وحدت میان ملّت لطمات جبران ناپذیری وارد می كند.
لذا انتظار می رود در اسرع وقت موجبات رهایی بی قید و شرط ایشان را فراهم نموده، از ایجاد تفرقه و تنش بیشتر خودداری كنند.
۶-نظر به حساسیت اوضاع فعلی كشور و به جهت پیشگیری از سوء استفاده ی بدخواهان دین و ملّت، از كلیه ی مردم و دوستداران و همفكران كاك حسن امینی انتظار می رود كه با عقلانیت و سعه ی صدر نسبت به این موضوع برخورد نموده، از هر نوع اظهار نظر و برخورد احساسی كه مغایر با مصالح اهل سنّت ایران باشد، پرهیز نموده و با همفكری، شورای رهبری مكتب قرآن كردستان را در مدیریت این بحران یاری نمایند.
امید است با رحمت الهی، مسؤلین امر مدبرانه با این قضیه برخورد نموده و از تحریك بیشتر عواطف دینی و ملی اهل سنّت و سایر ملت ایران خودداری نمایند.
از طرف شورای رهبری مكتب قرآن كردستان:
عزت حلاق
با تشکر از سایت ناجی کرد
http://www.najeekurd.com/

سه‌شنبه، مرداد ۰۶، ۱۳۸۸

عکسهای بسیار دلخراش پیکر شکنجه شده ی شهید حسین اخترزند! حسین اخترزند، یکی از جوانان راه آزادی که توسط جنایتکاران رژیم آخوندی کشته شد.





نارضايتي مردم از قطعي آب در سراوان

آژانس ايران خبر : سراوان شهری در 280 کیلومتری زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان می باشد که این روزها شاهد نارضايتي شدید مردم در خصوص کمبود آب آشامیدنی بوده است . ایستگاههای توزیع آب آشامیدنی از توزیع آب خودداری کرده و مردم مجبور به برداشت آب از شیر های سطح خیابان ها هستند .این مشکل که هر چند وقت یک بار موجب بر هم خوردن آرامش و آسایش نصفه و نیمه مردم میشود در صورت ادامه یافتن موجب بروز مشکلات گوارشی در بین کودکان و سالخوردگان می گردد .گفتنی است توزیع آب آشامیدنی غیر بهداشتی در سیستان وبلوچستان سالانه چندین قربانی از مردم بی گناه و محروم می گیرد .
دستگيري چند عضو شرکت های هرمی در زاهدان
عصر روز یک شنبه مورخ 4 مرداد, تعدادی از اعضای یک شرکت هرمی در زاهدان پس از ضرب و شتم شدید توسط نیرو های انتظامي بازداشت و به مکان نا معلومی منتقل شدند . خانواده های این افراد تا کنون نتوانستند هیچ ردی از عزیزانشان به دست آورند .بنا بر قوانین دولت ایران فعالیت این گونه شرکت ها بر خلاف سایر نقاط دنیا فاقد وجاهت قانونی است .

... وندر آن ظلمت شب آب حیاتم دادند

دکتر علیرضا نوری زاده
آفتاب آمد دلیل آفتابسی سال تلاش، سی سال مبارزه، دهها طرح براندازی کوچک و بزرگ از فردای سوار شدن ولایتمداران بر اسب قدرت، دهها طرح انفجار و کشتار از ویرانی حزب جمهوری اسلامی و دفتر ریاست جمهوری گرفته تا سر به نیست کردن احمد خمینی، از جنگ با عراق تا صف‌آرائی اسرائیل و غرب در مقابل جیش اسلام ناب انقلابی محمدی ولایتی و... و در کنار آن حضور دهها بل صدها گروه و سازمان و حزب و جبهه مخالف در داخل و خارج کشور، که بعضاً دارای توپ و تانک و هلی‌کوپتر و موشکهای اهدائی از سوی رژیم بعثی عراق نیز بوده‌اند، به اندازه این موج سبزی که عمرش کمی بیشتر از یک ماه است نتوانسته است اعتماد به نفس و اعتبار ایرانی بودن را به ما برگرداند، و از سوی دیگر رژیمی را که عملاً زمینه‌های ماندگاری خود را حداقل برای ربع قرن دیگر فراهم کرده بود، به گونه‌ای در چشم جهانیان بی‌اعتبار و متزلزل نشان دهد که رئیس جمهوری بزرگترین قدرت جهان ناچار شود همه برنامه‌هائی را که از ماهها پیش از ورودش به کاخ سفید تدارک دیده بود و هدف اصلی‌اش رسیدن به تفاهم با اهل ولایت فقیه بود کنار بگذارد و چشم به خیابانهای تهران بدوزد و از پهندشت تلویزیون و اینترنت با نگاه به جان باختن «ندا» و شنیدن واژگان پروین خانم مادر سهراب، ستایشگر ملتی شود که تا دیروز گمان داشت ویروس اسلام ناب انقلابی محمدی ولایتی همه وجودش را تسخیر کرده است.

بقیه در ادامه مطلب

پلیس با ادب تهران / هر کی بیاد بیرون خشتکشو پاره میکنما. فهمیدین؟


دوشنبه، مرداد ۰۵، ۱۳۸۸

کودکان خود را در مهمانی ها وجلسات از آخوندها دور نگه دارید

دزک نیوز

رویارویی نظامی سرداران بلوچ با ارتش انگلستان در منطقه سرحد

زنرال ریجنالد ادوارد هری دایر (1927-1864 ) در سال 1295 به بهانه همکاری سرداران بلوچ با قوای آلمانی به بلوچستان حمله کرد . وی 5 سال در بلوچستان ماند و سپس به هندوستان رفت و 6 سال بعد در سن 74 سا لگی در برستول انگلستان در گذشت . وی ماجرای جدال خود با بلوچها را در کتابی بنام مهاجمان سرحد که درسال 1921 درلندن انتشار پیدا کردبه چاپ رساند. این کتاب بعدها توسط دکتر حمید احمدی به همان نام ترجمه شده است.
هنگامی که کمپانی هند شرقی بر هند و پاکستان امروزی مستولی شد و منطقه کلات و بلوچستان پاکستان به تصرف انگلیسی ها درآمد عده ای از سران بلوچ برای اهداف شوم و استعماری انگلیس مانع تراشی می کردند. آنها با حمله به کاروان انگلیسی ها و چپاول آنها مانع حضور انگلیس در سرحد بلوچستان شده بودند. در این زمان انگلیس به فکر کشیدن خط آهن به بلوچستان ایران بود. مهمترین سرداران بلوچ که با انگلیسی ها جنگیدند سردار جمعه خان اسماعیل زهی سردار خلیل خان گمشادزهی در منطقه گـُشت و سردار جیندخان یاراحمد زهی بودند. جنگها ی این سرداران بلوچ با قوای انگلیس منجر به کشته شدن بسیاری از نیروهای انگلیسی گردید. در نبردی که بین نیروهای جمعه خان با انگلیس در شمال زاهدان کنونی روی داد بیش از 70 انگلیسی کشته شدند. و در نبرد دره نالک در نزدیکی روستای سنگان نیز بیش از 330 انگلیسی به قتل رسیدند. این نبرد پس از آن روی داد که سردار جیند خان یاراحمدزهی به دست نیروهای انگلیسی اسیر گردید. دایر که با فریب دادن بلوچها توسط عیدوخان ریگی آنها را به اسارت گرفته بود قصد داشت تا با انتقال این اسرا به هند فتنه بلوچستان را خاموش کند . اما سرنوشت چیز دیگری را رقم زد. اسرا از منطقه کوهستانی تفتان منتقل می شدند که این برای بلوچهای منطقه فرصت مناسبی بود. سردار این منطقه بهروزخان نام داشت وی قاصدی روانه کرد و به سران طوایف گمشادزهی و یاراحمدزهی اعلام نمود که ارتش دایر قصد عبور از منطقه را دارد. بدین ترتیب تفنگچی های این دو قوم گردنه دره نالک را مسدود نموده و منتظر انگلیسی ها شدند. در نبرد سختی که روی داد بلوچها دو کشته دادند ولی توانستند با استفاده از موقعیت کوهستانی منطقه نیروهای دایر را سرکوب کنند و این افسر انگلیس را برای همیشه از ایران بیرون برانند. در مجموع نبردهای بسیاری بین انگلیس و بلوچ ها رخ داده است که حافظه مردم محل خاطراتی چند از آن را به یاد دارد. یکی از آنها خاطره شهادت پهلوان سردار ایل گمشادزهی می باشد. این سردار بلوچ هنگامی که برای جنگ عازم می گردید غسل کرده و دستور داد تا گاوی قربانی کنند و دعا کرد که خداوند شهادت را نصیب وی کند .

برادر عزیزم که شکنجه شدی…

می دانم آن لحظه که شلاق بر سر و رویت فرود می آید ، بیش ازآنکه تنت بی جان شود، درد تنهایی است که در سیاه چاله های ظلمت و تاریکی قلب تو را می سوزاند. از خودت می پرسی من پدری داشتم ، مادری داشتم ، برادری داشتم و دوستانی. آیا هنوز دارم؟ هیچ ابایی نداری تا این سوال بی رحمانه را از خودت بپرسی چرا که دلت به اندازه سرسوزنی تنگ شده است و طاقتت زیر درندگی آدم نمایی طاق. به خونی که می پاشد، نگاه می کنی و مطمئن می شوی دنیا چه شوخی بزرگی است . خوابی است که رویش را با پرده ای از الفاظ و بازی پوشانده اند و مردمان چون کودکانی بازیگوش اما مصمم به آن مشغولند. در درونت داد می زنی پدر ، برادر ، دوست جوانمرد من ، تو آن چیزی را که از آن وحشت داری و از هول و بلای آن مماشات و مراعات می کنی، در بغل گرفته ام و خارهای سمی اش در وجود من فرو رفته اند ، پس دیگر چه جای تامل؟ گاهی به سرت می زند و فریادی می زنی و در درونت قهقه ای که همه کسانت را به جنگ زرگری مشغول کرده اند و این تنها تویی که باید عریان با واقعیت این موجود درنده روبرو شوی. درد تو از زخم نیست ، از آویزان شدن نیست ، درد تو از آنست که از درد تو دیگران را درد نیست…شبها که رهایت می کنند ، اگر رهایت کنند، در آغوش خود فرو می روی و به آسمانی خیالی بالای سرت خیره می شوی. بغضت آرام می شکند. اگر چه زیر تازیانه به همه تاختی ، اما قلب مهربانت باز دریچه های گشاده اش را به روی همه آنهایی که بیرون از این دژ وحشت نگران تویند ، باز می کند. پرنده امید در سراسرای سلول کوچک تو پر می زند و چهره شیرین همرزمانت در خیابانها را به یاد می آوری. لبخند شکننده ای اما زیبا بر لبانت می نشیند و صدایی آشنا در سرت نجوا می شود. صدایی که تو این بار با یقین و ایمان و هزاران امید به فردا فریادش می زنی: نترسید ، نترسید، ما همه با هم هستیم…اگر چه بی جان بر زمین افتاده ای، اگر چه دستانت تاب باز شدن ندارند اما برادر عزیزم، تن تو تن جمشید است و دستان تو چشمه آزادی که سخاوتمندانه به روی تشنگان زمانه باز کردی. از تن تو شقایق و سنبل خواهد رویید. هیچ کس نمی تواند به عروج تو آنزمان که شلاقها و سلاحها بر تن تو فرود آمدند ، دست یازد و درد تو برای ما “حرف” شده است اما در حرفمان درد است و دلشوره. تو آنسوی دیوارها آرام آرام از درد و خستگی به خواب فرو می روی و به چهرهای ما فکر می کنی و ما هم این سوی دیوارها. دل مادر پرشوره است، پدر بی قرار است، دوست جوانمرد تو در اندیشه تا بر ترسش غالب شود. فردا را به انتظار نشسته ایم تا مگر بر ترس فائق آییم و دیوارها را بشکنیم و تن گلگون تو را در آغوش گیریم…
ghavami83

مشکلات یک خبرنگار / مشکل خبرنگار صدا و سیما

قسمت اول سخنان مولانا طبق معمول در مورد دین و آخرت بودند . تصویر بردار صدا و سیما آن قسمت را فیلمبرداری نمود اما همینکه قسمت دوم و به اصطلاح قسمت اصلی سخنان که مربوط به سیاست روز و مشکلات و گلایه ها آغاز شد ، خبرنگار صدا و سیما سریع دوربین و وسایلش را جمع کرد که برود اما مشکلی که پیش آمد این بود که میکروفنش که جلوی مولانا بود گیر کرده بود .

سگهای حکومت چه خوب بو می کشند

سهراب سلیمانی، مدیر کل شکنجه گاههای استان تهران به ایسنا گفته است “محسن روح‌الامینی و محمد کامرانی بر اثر بیماری مننژیت که پیش از انتقال به زندان به آن مبتلا بوده‌اند، جان باخته‌اند.”
همچنین نحوه شهادت این دو را این گونه شرح داده است که “روح‌الامینی و محمد کامرانی جزو یک مجموعه بودند که باید تحویل اوین می‌شدند. روح‌الامینی در مسیر زندان و در خودروی اعزام حالش بد می‌شود و توسط عوامل و نیروهای امنیتی به بیمارستان منتقل شد و آقای کامرانی دو یا سه ساعت بعد از روح‌الامینی در زندان حالش به هم خورد.” و در مورد اخباری مبنی بر شکنجه شدن آنان افزوده “این حرف‌ها را افراد ضد انقلاب، معاند و مخالف میِ‌زنند“،
این مسئول شکنجه گاههای حکومت در مورد “تزریق ماده‌ا‌ی به بازداشت‌شدگان در هنگام بازجویی که عوارض مغزی و قلبی دارد” و همچنین “شکنجه” و “سلول انفرادی” پاسخ داده است که “این حرف‌ها را افراد ضد انقلاب، معاند و مخالف می‌زنند و حداقل در جایی که من مسئول هستم چنین چیزی امکان ندارد و هیچ گونه رفتار خلاف شان اداری، انسانی و اخلاقی، تحت هیچ شرایطی انجام نمی‌شود و بعید می‌دانم کسی ادعا کند که فردی در مجموعه زندان مورد ضرب و شتم قرار گرفته باشد و اتاق‌های ما سوئیت است و انفرادی وجود ندارد“
حال باید پرسید آیا پدر محسن روح الامینی که اعلام کرده، هنگامی که جسد محسن را دیده است، متوجه شده که دهان وی خرد شده است و همچنین بعد از مجروح شدن، به او نرسیده‌اند تا خون او عفونی شده و دچار تب شدید بالای ۴۰ درجه گردیده و از شدت تب، دچار بیماری مننژیت شده است و یا خانواده ی محمد کامرانی که اعلام کرده اند که محمد بر اثر خرد شدن فک، دهان و دندان و عفونت شدید جان باخته است، هم افراد ضد انقلاب، معاند و مخالف هستند؟
آیا این گونه مزخرفات به معنای جریحه دار تر کردن خاطر این بازماندگان نیست ؟
آیا این سوال پیش نمی آید که چطور در میان این همه جمعیت نیروهای سرکوبگر دقیقا افرادی که از پیش بیماریهای قلبی و عفونی و هزار و یک جور بیماری دیگر داشته اند شناسائی کرده و تنها آنان را دستگیر کرده اند و تمامی آنها هم قبل از رسیدن به زندان جان باخته اند ؟
آیا این نیروها در کنار سگهای پلیس با این تفاوت که بجای پیدا کردن مواد منفجره و سلاح و مواد مخدر ، انسانهای بیمار را بو می کشند آموزش دیده اند؟
اگر این افراد دارای بیماری بوده اند ، پس چگونه است که روی بدن آنها آثار کبودی و شکستگی وجود دارد ؟
آیا این آثار در اثر تلاش نیروهای فداکار سرکوبگر برای دادن تنفس مصنوعی و یا ماساژ قلبی بوجود آمده است ؟
این سخنان در حالی که خانواده ی امیر جوادی فر ، یکی دیگر از قربانیانی که در زندان جانباخته ، در روزنامه ی سرمایه با رد هرگونه بیماری امیر اعلام کرده اند که وی در زندان جان باخته و مقام‌های امنیتی از آنها خواسته‌اند که بگویند فرزندشان سابقه بیماری داشته است ، جز توهین به شعور مردم و همچنین بازماندگان داغدار چه معنایی دارد ؟
در پایان در مورد این سخن این مسئول که گفته است “ما انسان هستیم و انسان را نگهداری می‌کنیم” باید ضمن سوال از اطمینان ایشان به “انسان” بودن خود و آنانی که دستور شکنجه ها را صادر کرده اند ، خاطر نشان کرد که در شکنجه گاههای حکومت “انسانها” توسط سگهای حکومت دریده می شوند.

تجاوز به 200 كودك توسط عضو فعال بسیج

عضو فعال پایگاه بسیج مقاومت در شهرستان دهدشت به نام محمد افشین با همكاری یك گروه شش نفره به 200 كودك تجاوز كرده است كه در میان این 200 كودك، فرزندان مقامات رسمی شهر نیز وجود داشته اند.این خبر را خبرگزاری مهر با سانسور كامل منتشر كرد و در خبری كه از محمد افشین با عنوان «م.الف» نام برده است به بسیجی بودن وی اشاره نكرد و همچنین تعداد كودكان مورد تجاوز قرار گرفته را 80 كودك نوشت.محمد افشین به عنوان عضو فعال بسیج شهرستان دهدشت جزو كسانی بود كه در این شهرستان به عنوان «امر به معروف و نهی از منكر» با بسیاری از جوانان این شهر برخورد می كرد و حتی امر به معروف و نهی از منكر او 5 تا 6 درگیری میان او و مردم را رقم زد.این عضو بسیج كه خود را فردی مذهبی و معتقد به نظام معرفی می كرد در یكی از برنامه هایی كه در مسجد برگزار شده بود به مقامات انتظامی دهدشت می گوید به هیچ وجه وضعیت امنیت دهدشت رضایت‌بخش نیست و خواستار واگذاری بخشی از مسئولیت‌های امنیتی و اجرایی نیروی انتظامی به خود و گروه ایشان در پایگاه بسیج مقاومت می شود.شیوه تجاوز او به 200 كودك یادشده به این ترتیب بوده كه او و دیگر دوستان بسیجی‌اش از كودكان در حال تجاوز فیلمبرداری می كردند و بعد آن ها را به پخش این فیلم ها تهدید و مجبور می كرده اند تا دیگر دوستان خود را به محل استقرار آن ها ببرند.یكی از كودكان مورد تجاوز قرار گرفته وقتی نمی تواند فرد دیگری را برای تجاوز در اختیار محمد افشین قرار دهد برادر سه ساله خود را در اختیار آن ها قرار می دهد.محمد افشین كه با نام «ممد آتاری» به اغفال 200 كودك پرداخته بر روی برخی دیوارهای شهر نام «ممد آتاری» را می نوشته تا این كودكان هرگز حضور و ترس از او را فراموش نكنند و راز او را با والدین خود یا دیگران در میان نگذارند.

باکتریها قبل از حمله با هم حرف می زنند!

دانشمندان آمریکایی دریافتند که باکتریها می توانند با یکدیکر ارتباط برقرار کرده، با هم حرف بزنند و به صورت دسته جمعی حمله کنند.
به گزارش خبرگزاری مهر، دانشمندان دانشگاه پریستون در این خصوص توضیح دادند: "بارها مشاهده شده است که چند ساعت بعد از شستن دندانها اگر زبان را روی دندان بکشیم یک لایه لزج و نازک را روی آنها احساس می کنیم که در اصطلاح به آن پلاک باکتریایی گفته می شود. این پلاک یک لایه زیستی است که دارای ساختار پیچیده ای بوده و محتوی گروههایی از باکتریها است. این لایه از تمام باکتریهایی که در آن سکونت دارند محافظت می کند و همین مسئله موجب می شود که نفوذ داروهای آنتی بیوتیکی به تجمعات باکتریایی دشوار شود."
این دانشمندان با انجام تحقیقاتی دریافتند که باکتریها به صورت مجزا و نامنظم به ارگانیسم حمله نمی کنند بلکه پیش از حمله با استفاده از لایه ای از مواد شیمیایی که از غشای باکتریایی ترشح می شوند با هم ارتباط برقرار کرده و با ارسال پیام برای یکدیگر یک حمله بسیار استراتژیک را سازماندهی کنند. به طوری که این میکروارگانیسمها زمانی که باهم در تماس هستند بهتر رشد می کنند.
براساس گزارش دیسکاور مگزین، لایه های زیستی نگهدارنده باکتریها دارای ساختار خشن و کشنده ای هستند به طوری که همه ساله در حدود 500 هزار نفر در اثر آلودگیهای باکتریایی که در حضور این لایه های زیستی انجام می شود جان خود را از دست می دهند.

یکشنبه، مرداد ۰۴، ۱۳۸۸

آیات عظام

http://balouch.blogspot.com/

عکس دیگری از حملهٔ لباس شخصیها به خانهٔ مردم


با این رژیم چه باید کرد؟


اکبر گنجی
1- حمله ی نظامی و تحریم اقتصادی
من همیشه گفته و نوشته ام که مخالف حمله ی نظامی به ایران هستم. هیچ کشوری، به هیچ بهانه و دلیلی مجاز به حمله ی نظامی به ایران نیست. همچنین گفته و نوشته ام با هرگونه تحریمی که موجب افزایش درد و رنج مردم ایران شود،مخالف هستم. تاحدی که من می فهمم، تحریم اقتصادی موجب افزایش درد و رنج مردم می شود و می تواند به مرگ هزاران نفر منتهی گردد. همیشه، و اکنون بیشتر، با این پرسش مواجه بوده ام که اگر دولت های غربی نه ایران را مورد حمله ی نظامی قرار دهند، و نه مشمول تحریم اقتصادی کنند، پس چگونه می توانند به مردم ایران یاری رسانند؟
تجربه تحریم اقتصادی ده ساله ی عراق نشان می دهد که تحریم اقتصادی صدمه ی چندانی به دولت صدام حسین وارد نیاورد، اما دهها هزار تن از مردم عراق در اثر تحریم اقتصادی جان باختند و همبستگی اجتماعی مردم آن کشوراز بین رفت. رژیم صدام حسین از طریق حمله ی نظامی یی که ساختارهای زیربنایی آن کشور را تقریباً نابود کرد، سرنگون شد، نه تحریم اقتصادی. بدینترتیب، اگر هدف اصلی مدافعان تحریم اقتصادی ایران سرنگونی رژیم سلطانی باشد، مدافعان چاره ای جز آن ندارند که به نوعی از حمله ی نظامی هم دفاع کنند. یعنی امری که به نحو جبران ناپذیری زیر ساخت کشور را هدف قرار می دهند و پذیرفته نیست. به نظر من، گذار ایران به دموکراسی، وظیفه ی ایرانیان است، نه آنکه یک دولت خارجی از طریق حمله ی نظامی به ایران، و نابودی همه ی تأسیسات زیربنایی کشور، رژیم را سرنگون سازد.
تا حدی که من می دانم، هیچ یک از مدافعان حمله ی نظامی و تحریم اقتصادی،تاکنون دلائل مدعای خود را مکتوب نکرده اند تا بتوان با آنان وارد گفت و گوی ناقدانه شد. دو گروه بد نام طرفدار تحریم اقتصادی و حمله ی نظامی، که فقط طرفداران اندکی در خارج از کشور دارند، تنها کارشان این بوده و هست که مخالفان حمله ی نظامی و تحریم اقتصادی را عاملان رژیم ایران معرفی کنند. خارج از این دو گروه، اگر کسی معتقد به تحریم اقتصادی و حمله ی نظامی باشد،نظر خود را مکتوب نکرده است. همین واقعیت نشان می دهد که این رویکرد، رویکرد قابل دفاعی نیست.
2- تشویق جامعه ی جهانی به عدم هر گونه واکنش نسبت به رژیم ایران
به نظر برخی از ایرانیان و رسانه ها ی غربی، اگر مدعای ما تا نهایت منطقی اش پی گرفته شود،تنها نتیجه ی آن، دعوت جامعه ی جهانی به سازش همه جانبه با دولت ایران است. اما به گمان من، این استنتاج عقیم است.می توان با حمله ی نظامی و تحریم اقتصادی مخالفت کرد و در عین حال جامعه ی بین الملل را مسئول به شمار آورد و انتظار داشت تا در جهت تأمین منافع ایران با مردم همراهی کنند.
نظام سلطانی ایران طی سه دهه ی گذشته جنایات سازمان یافته ی بسیاری صورت داده است: قتل عام چندین هزار زندانی سیاسی در تابستان 1367 ، ترور دهها دگراندیش در داخل و خارج از ایران، حمله به کوی دانشگاه تهران در سال 1378 ، به گلوله بستن مردم معترض به تلقب انتخاباتی و کشتن دهها تن از آنها، برخی از مصادیق مدعای ماست.
با اینکه چهار سال از ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد نمی گذرد،بر همگان باید روشن شده باشد که دولت او دولت جنایت کاران است. مصطفی پور محمدی(وزیر کشور اول او) و محسنی اژه ای(وزیر اطلاعات او) در قتل عام زندانیان در تابستان 1367 و ترور دگراندیشان در داخل و خارج مشارکت مستقیم داشته اند[بخشی از تاریخ مستند این وقایع را می توان در کتاب خاطرات آیت الله منتظری پیدا کرد]. غلامحسین الهام سخنگو و وزیر دادگستری دولت احمدی نژاد، همان "غلامحسین عصا به دست" دادستانی دادگاه انقلاب در دهه ی 60 است. نقش مستیقم او در سرکوب های دهه ی 60 به قدری بود که وی مجبور شد نام خانوادگی اش را از عصا به دست به الهام تغییر دهد. همه ی بازداشت های اخیر و کشتن بازداشت شدگان در زیر شکنجه ها، کار حفاظت اطلاعات سپاه و وزارت اطلاعات دولت احمدی نژاد است. خانواده هایی که به دنبال فرزندان مفقود شده ی خود می گردند،پس از هفته ها جست و جو، جنازه ی فرزند به شهادت رسیده شان را تحویل می گیرند. بر خلاف رژیم شاه که اجازه می داد مردم برای شهدای خود مراسم سوم، هفتم و چهلم برگزار کنند، رژیم سلطانی ایران این امکان را از خانواده ها سلب کرده است. علی خامنه ای، مسئول مستقیم همه ی این اعمال است. ولی خامنه ای در این جنایات تنها نیست. به غیر از دلارهای نفتی، نیروهای نظامی- شبه نظامی و امنیتی مهمترین تکیه گاه سلطان اند.
3- حقوق بشر و پیگرد کیفری جنایت کاران
حقوق>بشر امری جهانشمول است. دولت ایران نه تنها عضو سازمان ملل متحد است، بلکه امضا کننده ی اعلامیه ی جهانی حقوق بشر است. هر دولتی نه تنها موظف به اجرای اصول این اعلامیه است، بلکه موظف به محکوم کردن نقض حقوق بشر و دفاع اخلاقی- معنوی از ستم دیدگان است. هیچ دولتی مجاز نیست تا با ناقضان حقوق بشر همکاری کند. اعتراض به نقض سیستماتیک و گسترده ی حقوق بشر،دخالت در امور داخلی هیچ کشوری نیست. کما اینکه دولت و مردم ایران به نقض سیستماتیک و گسترده ی حقوق اساسی مردم فلسطین به درستی اعتراض می کنند و از حقوق مردم ستم دیده ی فلسطین دفاع می کنند. جیمی کارتر، رئیس جمهور اسبق آمریکا، به درستی گفته است، دولت اسرائیل آپارتاید عظیمی بر مرم فلسطین حاکم کرده است. سیاه پوستان آمریکا، با تمامی حقوقی که کسب کرده اند، هنوز هم از تبعض رنج می برند. اعتراض به رفتار تبعیض آمیز دولت آمریکا در این خصوص، به هیچ وجه دخالت در امور داخلی این کشور به شمار نمی رود.
رژیم سلطانی حاکم بر ایران، به طور سازمان یافته حقوق اساسی مردم ایران را نقض کرده و رفتارهایش با مردم ، مصداق "جنایت علیه بشریت" است. من نه تنها موافق تحریم هوشمند سیاسی علیه رژیم هستم، بلکه معتقدم از طریق فعالیت جمعی باید شورای امنیت سازمان ملل را مجبور سازیم تا پرونده ی زمامداران کشور را به عنوان جنایت علیه بشریت به دادگاه بین المللی کیفری بسپارد.
اگر چه علی خامنه ای از کشور خارج نمی شود، اما محمود احمدی نژاد و اعضای کابینه اش، یعنی مجریان جنایات رژیم، دائماً به کشورهای مختلف سفر می کنند. ما می توانیم و باید جامعه ی جهانی را قانع سازیم تا به محض خروج احمدی نژاد از کشور، وی را به اتهام جنایت علیه بشریت بازداشت کنند. از همین امروز باید این فعالیت در دستور کار جمعی قرار گیرد. این تحریم و محاکمه نه تنها موجب افزایش درد و رنج مردم ایران نمی شود، بلکه امید به عدالت و آزدای و دموکراسی را در مردم ایران افزایش می دهد. این کاری است که بیشترین صدمه را بر رژیم سلطانی وارد خواهد آورد.
4- مسأله و مشکل روسیه و چین
دولت مافیایی پوتین و دولت کمونیستی چین، نه تنها نیروهای سرکوبگر ایران را آموزش داده و مسلح به تجهیزات سرکوب می کنند، بلکه بزرگترین مانع تصویب پیگرد قانونی زمامداران رژیم در شورای امنیت سازمان ملل خواهند بود. این مسأله و مشکل به طرق زیر قابل حل و رفع خواهد شد.
1-4- تحریم کلیه ی کالاهای ساخت روسیه و چین: از امروز به بعد باید خرید تمامی کالاهای ساخت این دو کشور را مورد تحریم تمام عیار قرار دهیم. باید به روسیه و چین بفهمانیم که لغو تحریم کالاهای آنها، تنها و تنها مشروط به تصویب پرونده ی نقض سازمان یافته ی حقوق بشر ایران در شورای امنیت و ارسال آن به دادگاه بین المللی کیفری است.
2-4- تظاهرات مداوم در برابر سفارت خانه های این دو کشور: باید از طریق هماهنگی و ارتباط شبکه ای با کلیه ی ایرانیان در اروپا، آمریکا، کانادا، آسیا و اقیانوسیه،تظاهرات سراسری در برابر سفارت خانه های این دو کشور به راه بیندازیم. روسیه و چین باید بفهمند که تحصن اعتراضی ما تا زمان تصویب قعطنامه در شورای امنیت سازمان ملل، ادامه خواهد داشت.
5- نتیجه
برای رسیدن به این هدف، طی چند روز آینده نامه ای خطاب به شورای امنیت سازمان ملل انتشار خواهد یافت، که همه ی ایرانیان مجاز به امضای آنند. پس از ارسال نامه به شورای امینت،مراحل بعدی طرح به سرعت انجام خواهد گرفت. حدود یک ماه و نیم تا سفر احمدی نژاد به سازمان ملل فاصله داریم. باید کاری کرد که او از کشور خارج نگردد، اما اگر آمد،با همه ی ما و جامعه ی جهانی روبرو خواهد شد که به عنوان جنایت کار با او برخورد خواهند کرد.

رژیم در آستانه سقوط!…

ایرانی که در آن آزادی است..
عقل و دانش حکم فرماست..
دانشمندانش سرآمد دنیا هستند..
ایرانی که معلم بشریت بسوی رستگاری است..
ایرانی که امید سلمان فارسی یار رسول اکرم (صلی الله علیه وآله وسلم) بود..
ایرانی که آرزوی خلیفه دوم مسلمانان؛ عمر فاتح بزرگ ایران زمین بود…
سنی نیوز: کوخ نشینان گم نام نظام ولایی روی سیاه کاخ نشینان رژیمهای شاهنشاهی را سفید کردند.. کشوری که امروزه به فضل ثروت هنگفت و باد آورده خیالی نفتش ـ که پنجمین کشور نفتی جهان است ـ می‌بایستی سرآمد کشورهای جهان باشد در تلاش است خودش را بهتر از صومال و آفریقای گرسنه‌ی بی نهایت فقیر جلوه دهد. احمدی نژاد زاهد و پارسایی که از تجملات گریزان است و جز نان و پیاز غذایی نمی‌شناسد سرش را می‌دهد اما حاضر نیست اقتدار را رها کند. و یا حرفی از ملیاردها دلار بتاراج رفته زند!.. رفسنجانی که نیمی از اموال کشور را در جیب دارد نمی‌خواهد جوابگوی ملت باشد! خامنه‌ای که ولی فقیه است و کسی حق ندارد از ملیاردها دلاری که دفتر مقام معظم بجیب می‌زند، و یا از حسابهای بانکی مصادره شده‌ای پسرش مجتبی حرفی بزند.. دیوار این خانه که از بن بست ویران است در حال فرو ریختن است…ایران عدل و آزادی در سایه قرآن، زنده بادا…

حسن اميني رهبر مكتب قرآن و حاكم شهر كردستان در زاهدان دستگير شد

آژانس ایران خبر : حسن اميني پس از شركت در يك مراسم آييني در زاهدان, هنگام عزيمت به سنندج در فرودگاه دستگير شد. وي در رابطه با اوضاع اخير ايران و دستگيريها اعتراض كرده بود و خواهان آزادي آنهاشده بود.
برگزاري مراسم سالانه علما و علاقه مندان اهل سنت در مسجد مكي زاهدان
بر اساس اخبار دريافتي مراسم سالانه گردهمایی اهل سنت کشور در حالی به پایان رسید که در ابتدا و انتهای آن حكومت تهدید به اعدام زندانیان گروه ریگی کرده بود. اعدام چند نفر از اعضای گروه ریگی و چند بار حكم به اعدام برادر و نزدیکان وی هم نتوانست در دل اهل سنت کشور ایجاد ترس نماید. همه ساله اجتماع بزرگی از مردم علما و علاقه مندان اهل سنت در مسجد مکی زاهدان برگزار می شود که امسال نیز با استقبال زیادی مواجه شد. هرچند بدلیل برخی کارشکنی های دولت در صدور ویزا از کشور های عربی و اروپایی و آمریکا کسی مجال حضور نیافت اما تعدادی از مهمانان تاجیکستان هند و پاکستان و افغانستان حضور داشتند.علاوه بر امکانات اسکان و غذا حدود پانصد دستگاه خودرو به طور رایگان در اختیار شرکت کنندگان بود تا از آنها استفاده کنند تعداد حاضران در این مراسم حداقل یکصدو چهل هزار نفر برآورد می شود که 20 هزار نفر آنان خانم بوده اند. این گردهمایی روز جمعه پس از اقامه نماز جمعه در مسجد مکی زاهدان به پایان رسید. گفتنی است که دولت جمهوری اسلامی از اجتماع تسنن به هر دلیل به شدت می هراسد و از آن جلوگیری می کند نمونه آن اجازه ندادن به آنها برای ساختن مسجد در تهران و شهر های بزرگ است تا مردم از تعداد و حضور آنها بی اطلاع باشند.

احمدى نژاد 4 وزير خود از جمله وزیر اطلاعات را بدون توضيح بركنار كرد

العربيه : محمود احمدى نژاد تنها چند روز مانده به پايان عمر دولت نهم در حالى كه خود را براى مراسم تنفيذ و تحليف تضمين نشده اى آماده مى كند، در يك جلسه 4 وزير خود را بركنار كرد. پيش از اين به گزارش وبگاه جهان نيوز در جلسه ى هيئت وزيران كه در روز پنج شنبه 24/7/2009 برگزار شد، اكثريت وزيران از احمدى نژاد به دليل صدور حكم معاون اولى مشائى انتقاد كردند و جو متشنجى پديد آمد كه براثر آن احمدى نژاد تنفس داد و پس از آن، با غياب خود رياست جلسه را به مشائى سپرد. به گفته ى منابع آگاه بركنارى محسنى اژه اى وزير اطلاعات (امنيت) مستقيماً ناشى از مشاجره ى لفظى بر سر موضوع مشائى بوده است، هر چند كه نحوه ى برخورد با صدها بازداشت شده ى تظاهرات اخير و بخصوص موضوع پخش اعترافات مورد ادعايى كه از اصلاح طلبان گرفته شده است، مى تواند عامل اساسى ترى در اين بركنارى يا كناره گيرى باشد. بنا به گزارش خبرگزارى مهر، حسين صفار هرندى وزير فرهنگ و ارشاد اسلامى، محمد جهرمى وزير كار و امور اجتماعى و كامران باقرى لنكرانى وزير بهداشت و درمان نيز بنا بر تصميم احمدى نژاد بركنار شدند. احمدى نژاد در يكى از مناظره هاى خويش پيش از دهمين انتخابات رياست جمهورى به نحوى ضعفهاى فرهنگى را بر دوش صفار هرندى قرار داد كه ناظران در همان زمان مسئله را نوعى اختلاف درون جناحى تعبير كردند. با اين حال به نوشته ى خبرگزارى مهر صفار هرندى در درگيرى لفظى در آخرين جلسه ى كابينه با احمدى نژاد، در كنار وزير اطلاعات قرار گرفت. يادآور مى شود صفار هرندى از نويسندگان و نظريه پردازان روزنامه هاى كيهان و رسالت بوده است و در زمان وزارت وى سانسور تا بدان جا پيش رفت كه تنها دو نشريه در 4 سال گذشته مجوز گرفتند كه يكى وابسته به ثمره هاشمى از نزديكان احمدى نژاد بود و ديگرى مجله اى صرفاً فنى به حساب مى آيد. در بازار كتاب نيز تعداد زيادى از كتابهاى چندين بار چاپ شده اجازه ى چاپ مجدد نيافتند. بركنارى وزراى كار و بهداشت را شايد بتوان در راستاى اين سخن احمدى نژاد دانست كه درصدد ايجاد دولتى قوى است. به ويژه آن كه انتقادات زيادى در امور بازار كار و مسائل بهداشت و درمان صورت گرفته است. گفته مى شود احمدى نژاد گرايش آشكارى به سمت سپردن مديريتهاى بيشتر به نزديكان خود و نيز همفكرانش از ميان فرماندهان سپاه پاسداران جهت بالا بردن جو نظامى موجود مى باشد.

چیشاں بگر حقاں وتی گوں تیگ و تبـــر


گوں ظالم و سرزوراں نہ بیت گپ و حبر

رحم ءَ پہ، عرض گوئریشاں تو مبـــــــر

گر عاقل و دانــا و گــھ و سرحــا لــــــے

چیشاں بگر حقاں وتی گوں تیگ و تبـــر
نمیرانیں میر گل خان نصیر

برکناری چهار وزیر رژیم در پی درگیری لفظی با احمدی نژاد


چهار وزیررژیم از کابینه دولت نهم برکنار شدند.
به گزارش عصر ایران به نقل از مهر، محمود احمدی نژاد غلامحسین محسنی اژه ای وزیر اطلاعات خود را نیز در فاصله 8 روز تا پایان دوره نهم ریاست جمهوری برکنار کرد.
یک منبع آگاه در دولت گفت: در پی درگیری لفظی وزیر اطلاعات با رئیس جمهور در جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت بر سر معاون اولی اسفندیار رحیم مشایی علیرغم مخالف رهبر معظم انقلاب ، محمود احمدی نژاد، غلامحسین محسنی اژه ای را از کار برکنار کرد.
این در حالی است که ساعتی پیش خبر رسید رئیس جمهور محمدحسین صفارهرندی وزیر ارشاد کابینه خود را نیز به همین دلیل از کار برکنار کرده است.
بنابر برخی گزارشات تایید نشده دکتر کامران باقری لنکرانی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین محمد جهرمی وزیر کار و امور اجتماعی نیز امروز با حکم رئیس جمهور برکنار شده اند. این اخبار هنوز رسمی تائید نشده اند
.

نبرد مرگبار دو خزنده: کروکدیل - مار پیتون


فیلترشکن های جدید / بشکن بشکن

جهت ارسال ف.ي.ل.ت.ر شكن بصورت روزانه و همچنين مطلع شدن از آدرس جديد ما در صورت مسدود شدن اين وبلاگ، به آدرس زير ايميل زده تا ماشما را در گروپ خود عضو كنيم
iraneman654@gmail.com
لطفا براي حمايت از ما، آدرس‌ ما را در سايت خود لينك كرده و يا لوگوي ما را قرار دهيد

http://jul10.ur-xp.com/
http://breakthroughit.info/
https://www.domsefid.com/fa/
http://sohrab.pass.as
http://basij.kodeta.ocry.com/
http://saeed-hajariyan.kwik.to
http://breakthroughfilters.info/
http://tunw.info/index.php

ناراحتی مردم هرمزگان و استان های جنوبی کشور از سخنان سرپرست هواپیمایی کشوری

در نیمه شب یکشنبه سرپرست جدید هواپیمایی کشور که یک هفته از انتصابش می گذرد , اما متاسفانه کشورمان درهفته اخیر با دو حادثه هوایی مواجه شده است در مصاحبه ای با شبکه خبر تلویزیون ایران که بدلیل حادثه هواپیمای تهران مشهد انجام می گرفت در لابلای سخنانش گفت:شرکت هواپیمایی آریا قبلا هم یک بار لغو مجوز شده بوده و اکنون بیشتر به انجام خدمات پروازی در مناطق محروم کشور مشغول بوده است.این سخنان موجب برانگیخته شدن خشم مردم مناطق جنوب کشور که بیشترین درصد محرومیت را دارند شده است.مردم می پرسند که چرا بدترین خدمات کشور باید به این نقاط اختصاص یابد ؟ یکی از کارکنان آژانس هواپیمایی در بندر عباس در مصاحبه با خبرنگار ما گفت این بزرگ ترین توهین به مردم است و دولتی که ادعای خدمت به محرومین را دارد با این حرف آبروی خود را برد.یکی از کارکنان فرودگاه بندر عباس نیز گفت اتفاقا این صحبت به جا و خوبی بود چون ما سال هاست فریاد می زنیم که از بدترین امکانات فرودگاهی کشور بهره مندیم اما اکنون یک مقام رسمی حرف دل ما را گفته است!!!یکی از مسافران هواپیما نیز گفت در هیچ جای دنیا مسئولی که کمتر از یک هفته دو فاجعه اینچنینی را داشته باشد بر سر کار نمی ماند و این هم یکی دیگر از معجزات دولت محمود احمدی نژاد است!!قرار است تعدادی از خانواده های کشته شدگان حادثه سقوط دو سال پیش هواپیمای بندرعباس – مشهد به طور مکتوب به این وضعیت اعتراض کنند.

اساس سیاست استقلال طلبی بلوچستانءِ راجی زرمبش


کنگره چهارم بلوچستانءِ راجی زرمبش پس از بررسی سیاستهای مبارزاتی برای حل مسئله بلوچ، سیاست استقلال را تنها راه ممکن ارزیابی کرد. این سیاست بر اساس آزادی انسانها و آزاد زیستن استوار است. بلوچستانءِ راجی زرمبش، بلوچ را یک ملت میداند که سرزمینش بلوچستان بر اثر سیاستهای استعماری امپراتوریهای قرون نوزدهم و بیستم بین شاهان مستبد منطقه از جمله قاجاریان تقسیم شده است.
لازم به این فاکت تاریخی هست که در آن زمان کشوری بنام ایران وجود خارجی نداشته است و قاجاریان که ترک نژاد بودند، بخش پهناوری از این مناطق را تحت تسلط داشتند. در آن برهه از تاریخ، هویت غالب و حاکمیت از آن پادشاهان بود، و از هویت ایرانی و ایران خبری نبود.
در قرون نوزدهم و بیستم در بلوچستان نظام متمرکزی وجود نداشت، ولی سلسله احمدزهی بر بسیاری از مناطق مختلف بلوچستان برسم آن زمان حکومت میکرد. بنا بگواهی تاریخ، در هیچ سند تاریخی حقیقی دیده نمیشود که کسی ادعای حاکمیت بر بلوچستان را داشته باشد. علاقه مندان بہ تاریخ میتوانند به اسناد مستقل تاریخی رجوع کنند و به بسیاری از حقایق پی ببرند. بلوچستانءِ راجی زرمبش نیز تلاش خواهد کرد تا در این زمینه به اطلاع رسانی بپردازد.
در ادوار مختلف، بریتانیای استعمارگر همراه با تزارهای استعمارگر روس بر سر دستیابی به آبهای گرم بلوچستان و نیز برای جلوگیری از نفوذ یکدیگر، در مناقشه و نوعی جنگ بودند که به بازی بزرگ یا «گریت گیم» شهرت دارد. بر اثر این سیاست شوم بود که مناطق تحت سلطه قاجاریان و باصطلاح امروزی ایران بعنوان ‘‘بفرـ زون’’ ترسیم و مورد توافق امپراتوری روس و بریتانیا قرار گرفت. کشمکشهای روس و بریتانیا سبب شد تا این ‘‘بفر- زون’’ بلوچستان را هم در برگیرد. اسناد تاریخی در کتابخانه ملی بریتانیا نشان میدهند که، بلوچها با این سیاستها جنگیده اند و تفسیم بلوچستان را به چندین بلوچستان برسمیت نشناخته اند.
با گسترش دامنه ‘‘بفر- زون’’، قاجاریان به بلوچستان حمله بردہ و از مردم بلوچ در بعضی از مناطق برای تامین مخارج لشکریان، بزور مالیات دریافت داشته و قلعه ساخته اند.
با تصرف قلعہ و استحکامات فھرج، ناصریہ(قلعہ پھرہ) و بمپور و متواری ساختن اشغالگران قاجاری بہ پادگان بم، توسط بھرام خان بارانزھی، بلوچستان استقلال مجدد خود را باز یافت. در سال ۱۹۰۷ بھرام خان بارانزھی، قلعہ بمپور، آخرین پایگاہ دفاعی قاجار را در ھم شکست و تحت سلطہ خویش در آورد. در این زمان بھرام خان ‘‘حاکم’’ بلوچستان خواندہ می شد و مقر حکومت خود را از دزک بہ پھرہ انتقال داد. دوست محمد خان بارانزھی کہ جانشین عموی خود بھرام خان بارانزھی شدہ بود، ھمزمان با رضاشاہ در سال ۱۹۲۱ قدرت را در بلوچستان بدست گرفت و خود را ‘‘ شاہ’’ بلوچستان اعلام کرد.
با سرنگونی سلسله قاجاریان، بریتانیا استقرار یک نظام متمرکز را برای این خطه تدارک دید. بریتانیا، رضا میرپنج را برمسند قدرت قرار داد و برا ی مناطق تحت تسلط او، به هویت سازی پرداخت. از این زمان است که نام ایران بر این مناطق نهاده میشود و رضا میرپنج، هم رضاشاه تاجدار میشود. بریتانیا که خواهان استقرار نظامی پرقدرت و متمرکز در آنجا بود، بکمک رضاشاه، شاه ایران میرود تا بخش غربی بلوچستان بتصرف و تحت حاکمیت ایران قرار گیرد. شاه بلوچستان، دوست محمدخان بارانزھی از افغانها کمک طلبید، مسیر کمک رسانی برادران بلوچِ بلوچستان شرقی توسط نیروھای بریتانیا مسدود گردید، برای نخستین بار نیروی ھوایی ایران مورد استفادہ قرار گرفت و بلوچستان از زمین و ھوا مورد حملہ و تجاوز وحشیانہ قرار گرفت. ولی متاسفانه پس از بیش از شش ماہ مقاومتهای شجاعانه، نتوانست در برابر توان برتر نظامی بریتانیا و ایران ایستادگی نماید. سرانجام دوست محمدخان بارانزھی در تهران شھید میشود وبلوچستان پس از بیش از ۲۱ سال استقلال دوبارہ، سال ۱۹۲۸ به اشغال کامل رضاشاه و ایران درمیاید.
بر خلاف انتظار سلطہ گران، با اشغال دوبارہ بلوچستان، ملت بلوچ زانوی غم در بغل نگرفت و سکوت اختیار نکرد؛ مبارزہ برای استقلال و بلوچستان آزاد را بہ شیوہ ھای گوناگون، مسلسل و بلاانقطاع ادامہ داد و پیگیری آن را بہ نسلھای شجاع و برومند امروزی سپردہ است.
در این هشتاد سال از اشغال بلوچستان، رژیمهای پهلوی و جمهوری اسلامی چنان هجوم فرهنگی بر ملت بلوچ برده اند که هویت ملت بلوچ را در خطر جدی قرار داده اند. سیاست اسیمیلاسیون در بلوچستان به آن حد پیش رفته است که بسیاری از روشنفکران بلوچ را به این باور غلط رسانیده که انگار آنها از ازل ایرانی بوده اند!
امروز جمعیت شهری بلوچستان با اجرای پروژههای بزرگ ایرانی سازی، بسرعت در حال تغییر است و بلوچ در سرزمین آباء و اجدادی خویش که مالکیت آن از آنِ اوست، بہ حاشیہ راندہ می شود و بشدت در حال غریبه شدن است.
رژیم در پی اجرای سیاست اسیمیلاسیون و ھویت زدایی، بہ تحقیر فرھنگ ملت بلوچ می پردازد و بہ مردم بلوچ چنین القا می کند کہ فرھنگ آنان بدوی و عقب ماندہ است؛ زبان بلوچی، گویشی بیش نیست کہ توان تولید ھیچ چیز با ارزشی را ندارد، لذا پرداختن بہ آن ابطال وقت است. از طرفی بااین دسایس و نیرنگھا در تلاش است تا روشنفکران و جوانان را در فرھنگ فارسی حل نمودہ و از خود بیگانہ نماید، از سوی دیگر با تشویق بہ مھاجرت ایرانیان بہ بلوچستان، با در اختیار قرار دادن بھترین تسھیلات و فراھم نمودن امکانات فراوان، در صدد اجرای سیاست شوم تغییر ترکیب جمعیت بلوچستان است. بلوچستان سرزمین غنی و توانمندی است که ایران به آن چشم دوخته است و از نظرگاہ حکومتگران شرایط جغرافیایی بلوچستان با گنجهای طبیعیاش، گلوگاه و نبض اقتصاد ایران، در آینده است.
بلوچستانءِ راجی زرمبش سیاست استقلال را بدلایل ذیل راه حل مسئله بلوچ میداند:
· بلوچ یک ملت است و این حق طبیعی بلوچ است تا آزادانه یعنی تحت حاکمیت بلوچ زندگی بکند.
· در گذشته ای نه چندان دور بلوچستان استقلال داشته و اشغالگران آن را از ملت بلوچ گرفته اند.
· تنها بلوچستان مستقل میتواند هویت ملت بلوچ را تضمین کند.
· هویت ملت بلوچ در چارچوب ایران در خطر جدی است.(حتی نوع حکومت دمکراتیکش این خطر را از بین نخواهد برد.)
· حق تعیین سرنوشت به اشغال بلوچستان توسط ایران مشروعیت میدهد. طرح خواست حق تعیین سرنوشت(بہ آن معنی کہ برای نیروھای بہ اصطلاح دموکرات ایرانی قابل قبول باشد)بمعنی اینست که بلوچ با رضایت خویش، بلوچستان را بخشی از ایران کرده است و میتواند جدا شود. در حالیکه بلوچ جدایی طلب نیست، بلکه استقلال طلب است.
· مرزهای ساختگی پایدار نخواهند ماند.
· در ایران دمکراسی برای ایرانیان است. بلوچ هرگز ایرانی نبوده (از این بگذریم که هویت ایرانی و ایران خود پدیده هایی ساختگیاند)، و هرگز بعنوان ایرانی در نزد "ایرانیان اصیل که حاکمیت میراث آنها خواهد بود – دیروز بنام شاه، امروز بنام جمهوری اسلامی و فردا بنامی دگر" شناخته نخواهد شد.
· بلوچ در سیاستگذاری ایران بلحاظ قلت جمعیت، نمیتواند تاثیرگذار باشد. هیچ فرمولبندی سیاسی که حاکمیت را برابر و عادلانه تقسیم بنماید، در چشم انداز نیست. از اینرو طرح چنین خواست و فرمولبندی ای واقع بینانه نبوده و جزمصرف مقطعی، کارآیی ندارد.
· تا چارچوب ایران بر بلوچستان سایه انداخته است، مشکلات بلوچ لاینحل باقی خواهند ماند و تنها شدت مشکلات با آمدن سیستمها نوسان پیدا میکند.
· ایرانیانِ اهلِ سیاست وآگاہ به تاریخِ ایران و نیز، آشنا بہ خواستهای قلبی بلوچها، هرگونه عدم تمرکز قدرت را وسیله ای برای چالش کشیدن تمامیت ارضی ایران میدانند. ازاینرو زمینه لازم برای اعتماد سازی بین بلوچ و ایرانیان بوجود نمیاید و تلاشها در این راه بی ثمر میماند.
· منافع بلوچستان با منافع ایران در تضاد است.
· در چارچوب ایران، رابطه ایران با بلوچستان، رابطه اشغالگر و مغلوب باقی میماند.
· بلوچستانءِ راجی زرمبش با اختیار کردن سیاست استقلال، تلاش دارد تا تابوی ایرانی بودن را درهم شکند وخودباوری را گسترش دهد و هویت بلوچی را پاس دارد.
· مبارزین بلوچ و احزاب سیاسی بلوچ را به پذیرش سیاست استقلال بلوچستان متقاعد کند.
· سیاست جهانی را برای طرح استقلال بلوچستان آماده کند.
· بلوچستان خود میتواند بسیار آباد و توانمندتر باشد و بلوچ نیازی به قیم ندارد.

بلوچستان ءِ راجی زرمبش
(جنبش ملی بلوچستان)
۳۱ تیر ۱۳۸۸

شروع مجدد برنامه‌هاي دكتر ملازاده


برنامه‌هاي دكتر ملازاده از تاريخ دوشنبه 27/7/2009 از شبكه پيام افغان
هرشب ساعت 7:30 الي 9:30 به وقت تهران

مشخصات شبكهFrequency : 10971Polarisation : HorisontalSymbol rate : 27500
Frequency : 10971
Polarisation : Horisontal
Symbol rate : 27500
همچنين مي‌توانيد اين شبكه را بطور مستقيم روي اينترنت ببينيد.
آدرس سايت شبكه:
http://www.payameafghantv.com

این ولایت فقیه که اینها می گویند، یعنی چه؟

از آنجایی که اخیراً همانند سی سال گذشته موضوع ولایت فقیه، ویژگیهای او، جایگاه وی، اختیارات و وظائف مشارالیه و ارتباط نامبرده با شخص مشکوکی به نام رئیس جمهور، به یکی از موضوعات بسیار مورد توجه و بحث برانگیز در محافل خصوصی و خیلی خصوصی (غلط بکند کسی بخواهد در محافل عمومی بحث کند، خونش پای خودش) تبدیل شده است. در اینجا تعاریف ارائه شده طی یک هفته گذشته از این موجود قابل بحث، از سوی سایر موجودات غیر قابل بحث، جهت استحضار شما ملت ولایت پذیر ذکر شده و درپایان نتیجه گیری می گردد:
علم الهدی، امام جمعه مشهد: مشروعيت رييس جمهور منتخب بستگي به مقام معظم رهبري دارد و با تنفيذ حكم رهبر معظم انقلاب، اين رئيس جمهور قانوني و شرعي مي شود چراكه 24 ميليون راي مردم اين گونه است که مردم و راي آنها حکم صفرها و تنفيذ مقام معظم رهبري حکم عدد اصلي را دارد که بدون وجود عدد اصلي صفرها هرچقدر هم که باشند، بي معني هستند
بیانیه صدا و سیما به نمایندگی از مجلس خبرگان!!!: اعتبار همه مناصب و مقامات حکومتی ناشی از نصب مستقیم و غیرمستقیم و تایید ولی فقیه است و اگر تنفیذ انتخاب مردم از سوی ولی فقیه صورت نگیرد، ریاست جمهوری طاغوت است و مشروعیت ندارد.
محمد یزدی (امام جمعه سابق تهران و رئیس اسبق قوه قضائیه معروف به لاستیک دنا): در حكومت اسلامي مشروعيت و مقبوليت با يكديگر متفاوت است و همراهي مردم، براي حكومت مشروعيت ايجاد نمي‌كند.
اما در ادامه توجه شما را به پرسش و پاسخ مصباح یزدی (متخلص به استاد تمساح و با اسم مستعار پدر معنوی ا.ن) در باره ولايت فقيه جلب می نمایم. (
منبع) اگر حالی دست داد بنده را از آن دعاهای خیرتان محروم بفرمایید لطفاً!
س: آیا ولایت فقیه مستقیما توسط مردم انتخاب می شود؟
ج: بدلیل اینکه عقل مردم قاصر از پی بردن به فقیه افقه ، اعدل، اعلم و اتقی می باشد، ولی فقیه بصورت غیر مستقیم و از طریق مجتهدین تایید شده از طرف شورای نگهبان انتخاب می شود و لذا بصورت انتخاب غیر مستقیم مردم می باشد. البته اینها همه ظواهر امراست و الا انتخاب مستقیما توسط خداوند تبارک و تعالی انجام می شود و اوست که دلهای مجتهدین مجلس خبرگان را بسوی ولی فقیه می گرداند.
س: آیا ولایت فقیه محدودیت زمانی دارد (مثلا چهار یا پنج سال) یا مادام العمر است؟
ج: بدلیل اینکه ولی فقیه نایب امام معصوم ومنتخب و منصوب از طرف خداوند تبارک و تعالی است ، نامحدود و مادام العمر است.
س: آیا ولی فقیه در مقابل سایرین پاسخگوست؟
ج: خیر ، ایشان فقط در مقابل خداوند تبارک و تعالی پاسخگوست و در مقابل سایر افراد غیر پاسخگوست.
س:آیا ولی فقیه برای مردم عادی نقد شدنی است؟
ج:خیر همانگونه که عنوان شد عقل مردم عادی قاصر ازورود به این مسائل است و اساسا مردم عادی حق ورود به سیاست را به این معنا ندارند.
س:آیا ولی فقیه از طرف سایر فقها نقد شدنی است؟
ج: خیر ، سایر فقها حق دخالت در حکومت را از حیث اینکه فقیه هستند ندارند و از این لحاظ فرقی با مردم عادی ندارند ،لذا موضع سایر فقها و حتی مراجع نیز اطاعت است و ولی فقیه برای فقها نیزمثل سایرمردم غیر قابل نقد است.
س: آیا اعضا مجلس خبرگان رهبری یا رئیس ان میتوانند از رهبری سئوال نمایند؟
ج: مجلس خبرگان رهبری مجرای تجلی و ظهور مقام عظمای ولایت است ولی در ادامه کارهر گونه نظارت به هر صورت باطل است و حتی نوشتن نامه به ایشان حرمت شکنی محسوب می شود چون همانگونه که گفته شد از ایشان نباید در مورد اعمالشان سئوال کرد
س: اختیارات مقام عظمای ولایت محدود است یا نامحدود
ج: مقام عظمای ولایت دارای اختیارات نامحدود است و می توانند درزمانی که لازم می بینند حتی واجبات شرعی مثل حج را نیزبرای مدت محدود تعطیل کنند تا چه رسد به تصمیمات جزئی تراز قبیل عزل و نصب مقامات و …
س: آیا اختیارات مقام عظمای ولایت به مکان خاصی ( مثلا یک کشور خاص) محدود می شود؟
ج: خیر ، اختیارات مقام عظمای ولایت هیچ قید مکانی ندارد و ایشان ولی امر مسلمین جهان هستند
س: آیا قانون اساسی قیدی برای اختیارات مقام ولایت محسوب می شود؟
توضیح اینکه دریافتیم که اختیارات مقام عظمای ولایت در قید مکان و زمان خاص نیست، حال در خصوص قوانین وضع شده از طرف بشر (مثل قانون اساسی) چطور؟
ج: خیرانچه در قانون اساسی در رابطه با اختیارات مقام عظمای ولایت امده صرفا نمونه و کف اختیارات است و نه سقف ان و همانگونه که از عنوان ولایت مطلقه مشخص است ، این ولایت مطلقه بوده و در هیچ قید قانونی نمی گنجد و الا مطلقه نبود.
س: با توجه به دستور و تاکید قران کریم مبنی بر بر مشورت ، آیا شورای فقها میتواند گزینه دیگری باشد؟
ج: خیر ، ولایت درادامه رسالت و امامت بوده و در هر زمان مجرای فیض و عنایت الهی واحد است و لذا شورای فقها باطل است.
س: موضع ما در مقابل اوامر ایشان چه باید باشد؟
ج: چون ایشان نایب امام زمان (عج) می باشند، موضع مردم عادی ما در قبال ولایت مطلقه، باید اطاعت مطلقه باشد و تفکر و سئوال در مورد عملکرد ایشان از وساوس شیطان است که باید به خداوند متعال پناه برد. نتیجه گیری علمی: در حال حاضر امت شهیدپرور همیشه در صحنه صفرهایی هستند که از لحاظ دماغی دچار نقص فنی بوده و عقلشان قاصر از درک مسائل روز بوده و سایر فقها و علما هم که عددی نیستند که بخواهند جلوی ولی فقیه قد علم کنند.
نتیجه گیری اخلاقی: ای بی تربیتهایِ افراط گرایِ قدرت پرستِ مستبدِ ظالمِ زورگویِ بی شعور، خر خودتان هستید. آخ! فکر کنم وسوسه شدم.
نتیجه گیری فکاهی: از حاج آقا پرسیدند از شما تن پرورتر هم هست؟
گفت: بله، آنهایی که می گویند حاج آقا التماس دعا!

بوته‏ی این بی بوته را پیدا کنید

امروز سه نفر دیگر به حکم حجت‏الاسلام ابراهیم حمیدی در زاهدان اعدام شدند. در این واویلای خبر که اخبار مهم خبرهای کوچک را قورت می‏دهند، خبر اعدام این سه نفر چون اخبار اعدام‏های قبلی، پخش نشده به صفحات پر خون این استان می‏پیوندد.ابراهیم حمیدی شیخکی‏است که بعد از آخوندِ بدنام، نکونام بر ما نازل شد. آخوندک قبلی که رئیس دادگستری ما بود و لقب جلاد بلوچستان را گرفت سر از صندوق‏های گلپایگان و خوانسار در آورد و با سلام و صلوات به مجلس هشتم اجلال نزول فرمود. مابقی به عهده شماست که پیدا کنید حالا در چه مقامی خون آشامی می‏کند و مرگ می‏کارد.مشکل ما اکنون مردکی است که عکسش را می‏بینید. او که با همان سیاست نکونامی چپ و راست حکم اعدام صادر می‏کند، در نقش دومش که امام جمعه موقت است برای سران ایلات و عشایر و روحانیون سنی منطقه خط و نشان می‏کشد. شمایی که جنایتکاران را شناسایی می‏کنید می‏شود بوته‏ی این بی بوته را برای تاریخ پیدا کنید؟
پی‏نوشت: تشکر از مهران برای طرحی که به من تقدیم کرد آن را همین جا استفاده می‏کنم:

عبدالقادر بلوچ

واعظان کاین جلوه در “محراب و منبر” میکنند, چون به “خلوت” میروند آن کار دیگر میکنند!

جناب حداد “عادل” !
پس از مشاهده عکس شما در بلادِ “کفر و خباثت”، انگیس یاد سخنان انقلابی و ضد استعماری شما افتادم:

یاد اینکه در سخنرانیتان در مجلس در سال 86 از ”خصومت كور و بی‌عقلی محض” دولت انگلیس یاد کردید!
یاد اینکه گفتید “انگلیس در نزد مردم مشرق زمین مظهر شیطنت تلقی می‌شود” و اقدامات دولت انگلیس در عرصه بین‌المللی و سیاسی را “نشانه بلاهت و سفاهت “آن توصیف كردید!
یاد اینکه در سال 87 درهمایش ایران و استعمار انگلیس،این کشور را متهم کردید که” باعث شدند لطمات زیادی ازسوی عراق در دهه‌های گذشته و نیز درسال‌های اخیر به ایران وارد شود” و نیز دولت انگلیس را مسبب “استعمار و زمینه ساز استعمار زدگی” دانستید!
یاد اینکه در بخش دیگری ازسخنان خود گفتید: “انگلیسی‌ها فقط از حیث ملیت و سرزمینی به ملت ایران لطمه نزده‌اند بلکه از حیث مذهب هم ضررهای زیادی زدند و سبب تفرقه بین ملت شدند”!
یاد اینکه در جریان همین انتخابات اخیر انگلیس را در راس فتنه انگیزی ها دانستید و این کشور را مسبب دامن زدن یه شورش های خیابانی خواندید …
وَ دهها گفته نغز دیگر شما!!
* نکته جالب و بسیار تامل برانگیز دیگر برای من در این تصویر پوششِ ظاهریِ همسر مکرمه شماست!! بله، صد البته این امریست شخصی و خصوصی و ربطی هم به این حقیر پیدا نمی کند!…اما تنها پرسشی برای این ذهن بیش کنجکاو پیش آمد و آن اینکه: آیا مردان غریبه انگلیسی “محرم تر” از مردان هم خونِ ایرانی بودند که بانو در موطن خویش به توصیه شما و امثال شما از “حجاب برتر” (!) استفاده می کنند و از همگان رو میگیرند اما در این بلاد کفر و استعمار به روسری سبک بسنده می کنند؟! شایدم به قولی مردان انگیسی “نا مرد”تر و حلالند!!
شما را که نمی دانم ، اما شامه من پر شد از بوی “ریا” ،”تظاهر”، “استحمار” و “تحمیق”!
اینجاست که این بیت درّین وصف الحال این روزگارانِ ماست :
واعظان کاین جلوه در “محراب و منبر” میکنند, چون به “خلوت” میروند آن کار دیگر میکنند!

کودتا نیوز

شنبه، مرداد ۰۳، ۱۳۸۸

عكس : نابود باد استبداد اخوندي


اختتامیه اجلاس بزرگ زاهدان

دیروز جمعه ساعت ۴ بعد از ظهر جلسه زاهدان الحمد لله با امنیت و خوبی به پایان رسید .
تعداد فارغ التحصیلان
۱۱۴ طلبه برادر و ۵۷ طلبه خواهر فارغ التحصیل شدند.
همچنین ۷۰ نفر که موفق به حفظ کل قرآن کریم شده بودند جایزه گرفتند.
تعداد شرکت کنندگان
حد اقل ۱۴۰ هزار نفر ۱۲۰ هزار برادر و ۲۰ هزار خواهر
مهمانان خارج از شهر و استانهای دیگر ایران
برای پذیرش و شناسایی و اسکان مهمانان شعبه ای به نام شعبه استقبال درست شده بود. شعبه استقبال ضمن پذیرش مهمانان وظیفه داشت کلیه نیازمندیهای مهمانان را از اسکان و غدا و هر نوع راهنمایی که نیاز داشته باشند را بر آورده نماید.
مهمانانی که به شعبه استقبال مراجعه نموده و کارت دریافت کرده بودند ۳۱ هزار نفر بودند. مهمانانی که به خانه اقوام و خویشاوندان زاهدانی خود آمده بودند نیز زیاد بودند .
قسمتی از شعبه استقبال به نام شعبه امانات بود که وسایل اضافی مهمانان را به عنوان امانت می پذیرفتند تا مهمانان با خیال آسوده به جلسه شرکت نمایند. حدود ۶ هزار کیف دستی و چمدان به امانت گذاشته بودند.
تعداد جوانان انتظامات
۲۴۰۰ نفر از جوانان داوطلب در بخشهای مختلف از حراست و نگهبانی تا تقسیم غذا و حمل و نقل مسافرین خدمت می کردند.
وسایل نقلیه
پانصد دستگاه ماشین با راننده در اختیاز مهمانان بودند که هر مهمانی می توانست با خیال راحت به هر جایی مجانا برود.
مهمانان
مهمانان از کل کشور از آذربایجان و گیلان و کردستان تا فارس و بوشهر و هرمزگان و خراسان شرکت نموده بودند.
مهمانان خارجی
مهمانان خارجی امسال به دلیل مسایل کشور ما و نرسیدن ویزا و.. کمتر از سالهای گذشته بودند
امسال از کشورهای عربی مهمان نداشتیم . مهمانان خارجی امسال از کشورهای : هند - پاکستان - تاجیکستان و افغانستان بودند.

راهکارهای مهمی برای جلوگیری از شنود اطلاعاتی در فضای وب

با توجه به اینکه اینترنت مهمترین ابزار ارتباطی مان در حال حاضر می باشد و تنها این ابزار است که به سبب ماهیت پیچیده و چند شکلیش سیستم های جاسوسی و امنیتی نمی توانند به سادگی و بطور یک “روش برای همه” به شنود آن دست بزنند برخی راهکارها را فراهم نموده ام که به توسط آن می توان امکان شنود را به حداقل رساند.
لطفا این راهکار ها و پیشنهاد ها را جدی بگیرید. 1- عدم استفاده از فیل.ت.ر..شکن هایی که مشکوک به نظر می رسند از آنجایی که اغلب فیل.ت.ر.. شکن.. های وبی بر مبنای تکنولوژی های کدبازی مانند PHPR..O..X..Y که به سادگی از اینترنت قابل دانلودند شکل گرفته اند. هر کس می تواند به سادگی و با داشتن مقداری فضا در اینترنت که (به عنوان مثال) PHP را پشتیبانی کند یک فیل.ت.ر.. شکن.. راه بیندازد.
از این رو هر ابزاری که به شما اجازه رد کردن فیل.تر را بدهد لزوما امن نیست چرا که رد تمامی فعالیت هایی که یک کاربر با استفاده از یک فیل.ت..رشکن.. انجام داده در Log آن فیل.تر شکن باقی خواهد ماند و این لاگ یا به صورت رمز نشده است و اگر هم رمز شده باشد روش Deciphering آن و کلید مورد استفاده اش معمولا بطور باز در همان نصب محلی وجود دارد. بنابراین لازم است از هویت کسی که فیل.ت..رشکن..را از او می گیریم بطور نسبی آگاه باشیم.
یک روش مناسب برای اینکه از فیل.ت..رشکن..مان اطمینان حاصل کنیم آن است که فیل.تر.. شکن ..اختصاصی را خودمان راه اندازی کنیم. اگر خودمان روی یک هاست امن فیل.ت..ر..شکن.. را نصب کنیم آن فیل.ت.رشکن بسیار امن خواهد بود. برای جلوگیری از فیل.تر.. شدن هاست نیز می توانیم آن را در یک شاخه پسورد دار قرار دهیم یا آنکه یک فرم خیلی ساده برای پرسیدن رمز عبور پیش از نمایش فیل.ت..ر شکن درست کنیم. 2- عدم استفاده از هر V.P.N ای با وجود آنکه وی پی ان ها روش بسیار بهتر و کامل تری نسبت به فیل.ترشکن های وبی می باشند و عموما در مواردی همچون نمایش ویدئو و اجرای جاوا اسکریپت های صفحات وب اختلال ایجاد نمی کنند، بازهم دلیل نمی شود که هر وی پی ان ای را مورد استفاده قرار دهیم.
به عنوان مثال اگر می بینیم که سایت هایی در اینترنتی آزادانه و برای مدت طولانی در حال فروش اکانت های و.ی .پی ان هستند بدنیست کمی نسبت به این موضوع بدبین باشیم چون وی پی ان چیزی نیست که بتوان به سادگی و آزادنه آن را به فروش رساند.
اصولا وی پی ان های گمنام یا تهیه شده از افراد معتمد بهتر از وی پی ان هایی است که برای مدت طولانی با درج نام شرکت و شماره حساب و شماره تلفن های ثابت به فروش می رسند. 3- HTTPS بجای HTTP اگر در هر وب سایتی دیدید از HTTPS استفاده شده است یا دیدید که امکان استفاده SECURE دارد حتما از آن استفاده کنید.
می توانید خودتان دستی تست کنید که آیا با اضافه کردن S باز هم سایت آیا قابل استفاده است یا خیر. این موضوع در ارسال ایمیل، استفاده از سرویس های پیام رسانی وبی مثل تویتر و امثالهم که شما فقط بیننده نیستید و خودتان هم تعامل با سایت دارید نمود بیشتری دارد. 4- فیل.ت.رشک.ن های توزیع شده برخی فیل…ت.رشک.ن ها بر پایه V.P.N توزیع شده و جز به جز (Peer-To-Peer) وجود دارند که امنیت بسیار بالایی را فراهم می کنند.
این فیل.ت.رش.کن ها جزء بهترین راهکارهای گردش در اینترنت محسوب می شوند و از آن میان می توان به OpenV.P.N و TOR اشاره نمود. 5- فیل.ت.رش.کن های شرکتی همانند F.re.e.Gate و Ul.tra.Su.rf که اطمینان بالایی دارند و اینگونه ابزارها می توانند بصورت مطمئن بکار رفته باشند.
اگر از این گونه ابزارها مطمئن نباشید می توانید با بررسی آن در سایت هایی مانند ویکی پدیا و دانلود دات کام میزان اعتبار و شهرت جهانی آن را بسنجید.
از آنجایی که سورس کد بسیاری از فیل.ترشکن های نرم افزاری در وب وجود دارند و بر مبنای تکنولوژی HTTP Tunneling کار می کنند بهتر است آنهایی را که نمی توانید به سازنده شان اعتماد کنید را مورد استفاده قرار ندهید. 6- عدم استفاده از مسنجرهایی که ارتباطات را بدون رمز ارسال می کنند. اثبات شده که مسنجرهای مایکروسافت (مانند MSN و Live) به گونه ای تبادل اطلاعات می کنند که با Deep Packet Inspection قابل شنود هستند.
استفاده از این ابزارها را کلا کنار بگذارید و به مسنجر های امن اعتماد کنید. ضمنا با استفاده از ابزارهایی مثل
سیمپلایت برای یاهو مسنجر می توانید یاهو مسنجر خود را در مقابل جاسوسی امن تر کنید. 7- ایمیل های رمز شده با وجود اینکه اکنون ایمیل هایی مانند ای او ال و جیمیل امنیت خوبی را در ارسال و دریافت (بخصوص با HTTPS) نشان می دهند
می توانید از ایمیل های رایگانی همچون
هوش میل (Hushmail) که ایمیل رایگان با رمزنگاری با کلیدهای تولید شده توسط کاربر را ارائه می دهند استفاده کنید. این سرویس ها بسیار ایمن هستند. 8- عدم استفاده از نام خود و استفاده از صرفا یک نام مستعار نه تنها از نام خود استفاده نکنید بلکه از تنها یک نام مستعار هم استفاده نکنید.
حتی از نام های مستعار خیلی منحصر به فرد هم استفاده نکنید.
سعی کنید از شماره های ردگم کن برای انتهای نام مستعار خود استفاده کنید. 9- Computer Name خود را به هیچ وجه هم اسم خود یا نامی مرتبط با خود انتخاب نکنید. از آنجایی که در HTTP Headers هر وب سایتی به صراحت نام کامپیوتر شما می افتد (دقیق تر توضیح نمی دهم که حوصله سربر نشود) به هیچ وجه نام کامپیوتر خود را همنام خود یا حتی نام های مستعارتان برنگزینید.
نام های عمومی مثل HOME می توانند بسیار خوب باشند. 10- توصیه مهم آخر: نرم افزارهایی را که قرار است با آنها فایل هایی را ایجاد و ویرایش کنید به هیچ وجه با نام خودتان رجیستر نکنید. فایل هایی را که با برخی نرم افزارها مانند ورد (فایل های متنی) و فوتوشاپ (تصاویر) و امثالهم درست می کنید ممکن است برای قراردادن بر روی وب استفاده شوند.
این فایل ها با خود اطلاعات سازنده یا نویسنده فایل (Author) را نگهداری می کنند و بعد از چندین بار دست به دست شدن هم باز نام نویسنده اصلی فایل بر روی آنها باقی می ماند.
بنابراین به هیچ وجه با نام خودتان موقع نصب برنامه ها نام اصلی خودتان را برای رجیستر کردن استفاده نکنید. در انتهای این مطلب خواهش می کنم این مقاله را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید و از آنها بخواهید این توصیه ها را جدی بگیرند.

منبع:thegodthatfailed.wordpress.com

فیلم اعتراف بدون شکنجه / مادرسهراب اعرابی درشورای شهرتهران

این عکس پیش از خاکسپاری سهراب اعرابی وهنگام شستشوی او گرفته شده است. دست راست او شکسته است و سینه اش شکافته! شکستگی دست یعنی که بعد از دستگیری شکنجه شده و شکافتگی سینه یعنی این که به یک بیمارستانی منتقل شده است. و یا با دوختن سینه او خواسته اند اینطور وانمود کنند که در بیمارستان فوت کرده است.
ستاد جنگ روانی کودتای 22 خرداد، که تابع ستاد مرکزی کودتا و فرمانداری نظامی کودتاست، طی چند روز گذشته تحرکات جدیدی را آغاز کرده است. از جمله تهدید به پخش اعترافات زیر شکنجه و یا انتشار نامه های جعلی بنام آیت الله های قم و یا 50 نماینده مجلس خبرگان. حسین شریعتمداری در مرکز هدایت این ستاد جنگ روانی و همچنین واحد بازداشت و شکنجه و اعتراف گیری است که فرمانداری نظامی کودتا سکان آن را در اختیار دارد. به همین دلیل است که همزمان با این تحرکات جدید، یکی از فرماندهان سپاه بنام "جوادی" که ظاهرا مسئول واحد سیاسی سپاه است نیز خواهان پخش اعترافات شده است. همین ورود به صحنه و تاکید بر پخش اعترافات زندانیان شکنجه شده خود دلیلی است آشکار بر نقش شماری از فرماندهان سپاه در کودتای 22 خرداد و دستگیری های گسترده سیاسی.
البته یک خانمی هم که معلوم نیست در ارتباط با کدام کانون قدرت به مجلس هشتم برده شده، اکنون زبان باز کرده و بجای دفاع از حقوق پایمال شده زنان در جمهوری اسلامی، فرماندهان کودتاچی را زیر چادر خود در پناه گرفته و خواهان پخش اعترافات شده است. نماینده میانه سالی که طی 3 سال گذشته، تنها نمودش اشغال یک صندلی در مجلس بوده است! این نماینده ابرو کمانی "زهره الهیان" نام دارد و با 274 هزار رای از حوزه تهران، ری، شمیران و اسلامشهر به مجلس هشتم برده شد. 30 – 40 سالش است. این هم از پدیده های پرشمار جمهوری اسلامی است. یک نماینده، با این سن و سال، بی آنکه معلوم شود اساسا سابقه اش چیست و تا حالا کجا بوده؟ به یکباره خواهان پخش اعتراف زیر شکنجه شود. شاید سابقه زندانبانی و یا حضور در اتاق شکنجه را داشته است.
دو نامه ای که حسین شریعتمداری از طرف ستاد جنگ روانی جعل و منتشر کرده را جداگانه دراین شماره پیک نت می خوانید، اما همزمان با انتشار این خبرها، در یک گوشه دیگر شهر تهران نیز اعترافات دیگری جریان یافت. البته این اعترافات بدون شکنجه بود و محل فیلمبرداری از آن نیز زندان اوین نبود بلکه شورای شهر تهران بود. مادر سهراب اعرابی به همراه چند تن دیگر از مادرانی که فرزندانشان در جریان مقابله با کودتا کشته شده اند و همچنین برخی زنان و مادران زندانیان کودتا به شورای شهر تهران رفته و گوشه ای از آنچه را صدا و سیمای جمهوری اسلامی نمی گوید را گفت. او از کشته شدن فرزندش گفت که از اینجا
ببینید!

كروبى: "رفتار دستگاه امنيتى ايران بدتر از شكنجه گران اسرائيلى است


العربيه : مهدى كروبى شيخ اصلاحات و كانديداى دهمين انتخابات رياست جمهورى ايران كه اكنون در كنار موسوى رقيب اصلى احمدى نژاد براى آنچه كه حق خود و هوادارانشان در بازپس گيرى آراى خويش مى خوانند، ايستادگى و تلاش مى كنند، روز شنبه 25/7/2009 نامه اى را خطاب به وزير اطلاعات منتشر كرد.در اين نامه كه بر روى وبگاه شخصى كروبى آمده است، رئيس پيشين پارلمان ايران خطاب به غلامحسين محسنى اژه اى گفته است: در حال حاضر عناصر دستگاه امنيتى شما با دستگير و بازداشت شدگان به گونه اى رفتار مى كنند و از شيوه ها و وسايلى استفاده مى نمايند كه خشن تر و بى رحمانه تر از آنهايى است كه اسرائيلى ها عليه فلسطينيان در سرزمين اشغال شده ى آنان به كار مى برند. رهبر حزب اعتماد ملى در نامه ى خود نوشته است: كارهايى كه امنيتى هاى ايران در حال حاضر انجام مى دهند از كارهاى صهيونيستها بدتر است. چگونه مى توانيد بازداشت شدگان را در مساجد، مدارس و زواياى دوائر حكومتى نگهداريد و تحت شكنجه قرار دهيد. يادآور مى شود كه موسوى و كروبى طى روزها و هفته هاى اخير با بسيارى از خانواده هاى بازداشت شدگان و قربانيان اعتراضات بعد از انتخابات رياست جمهورى (12 ژوئن) ديدار و گفتگو كرده اند و كميته اى را نيز براى پشتيبانى از اين خانواده ها و پيگيرى امور دستگير شدگان تشكيل داده اند. گفتنى است كه در حوادث اخير اشخاصى كه سابقه ى تصدى مقامات بالا در جمهورى اسلامى داشته اند از يك سو و افرادى از گوشه و كنار ايران از سوى ديگر دچار خسارات مادى و معنوى شده اند و در روزهاى اخير چندين جسد كشف و افشا شده است كه به نظر مخالفات دولت احمدى نژاد، مرگ آنها مى تواند تحت شكنجه بوده باشد.

کاک حسن اميني از علماي منطقه کردستان در هواپيما بازداشت شد

کاک حسن اميني حاکم شرع منطقه کردستان و از علماي صاحب نام سني مذهب کرد که براي شرکت در مراسم فارغ التحصيلي طلاب علوم ديني مدرسه دارلعلوم به زاهدان رفته بود پس از شرکت در مراسم و انجام سخنراني در هنگام سوار شدن به هواپيماي پرواز زاهدان به تهران دستگير شد.
کاک حسن اميني حاکم شرع منطقه کردستان و از علماي صاحب نام سني مذهب کرد که براي شرکت در مراسم فارغ التحصيلي طلاب علوم ديني مدرسه دارالعلوم به زاهدان رفته بود پس از شرکت در مراسم و انجام سخنراني در هنگام سوار شدن به هواپيماي پرواز زاهدان به تهران دستگير شد.کاک حسن اميني در اين مراسم در سخنراني خود به تحليل اوضاع کشور پرداخت و با نقد رويه هاي جاري پس از انتخابات، به بازداشت هاي گسترده فعالان سياسي، اجتماعي و دانشجويان اعتراض کرد. لازم به ذکر است حوزه علميه دارالعلوم زاهدان هم اکنون يکي از بزرگترين مراکز ديني و علمي اهل‌سنت ايران است.

همه ساله تعداد زيادي عالم‌ ديني و حافظ قرآن اعم از مرد و زن از اين حوزه فارغ‌التحصيل مي‌شود، که مراسم با شکوهي به مناسبت فارغ‌التحصيلي آنان به نام ختم صيحيح بخاري برگزار مي‌شود.
کتاب صحيح بخاري به اتفاق اهل‌سنت و جماعت صحيح‌ترين کتابي است که بعد از کتاب‌الله قرار دارد اين کتاب در قرن سوم هجري توسط امام محمدبن اسماعيل بخاري به رشته تحرير در آمد که مورد استقبال همه محدثين عالم اسلام قرار گرفت.
دعوت از علماي کشورهاي چون پاکستان ، هندوستان ، امارات ، سوريه ،عربستان ، افغانستان ، تاجيکستان آسياي ميانه نيز يکي ديگر از ويژگي هاي اين مراسم است.درمراسم ختم بخاري امسال ۱۰۵ فارغ التحصيل مرد ، ۴۴ حافظ کل قرآن مرد ، ۶۳ فارغ التحصيل زن و ۶ حافظ کل قرآن زن معرفي شدند.همايش ختم صحيح بخاري در حوزه علميه درالعلوم اهل‌سنت زاهدان سابقه ۱۸ ساله دارد.

اطلاعیه جدید جنبش در مورد اعدام سه جوان بلوچ


بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
بدینوسیله جنبش مقاومت جندالله اعدام سه جوان بلوچ توسط رژیم جنایت پیشه ولایت فقیه را به شدت محکوم نموده و این اعدامها را نسل کشی ملت بلوچ می داند و تنها انتقام این اعدامها اخراج و بیرون راندن متجاوزان و ستمگران از سرزمین بلوچستان می باشد.رژیم ولایت فقیه که در خود را در حال فروپاشی می بیند جهت طول دادن به زندگی ننگین خود دست به جنایت می زند اما این اعدامها و خونهای ریخته شده ضربه بیشتری به رژیم وارد کرده و موجب مرگ وحشتناکش خواهد شد.جوانان اهلسنت و بلوچ در حالی اعدام می شوند که هیچ دادگاه صالحه ای برایشان برگزار نشده است و از حق داشتن وکیل محروم بوده اند و بعد از سالها بازداشت غیر قانونی اعدام شده اند و حتی برخی از این جوانان قبلا حکم زندان دریافت کرده اند و الان به خاطر راضی کردن زابلیهای جنایتکار و اشغالگر اعدام شده اند که به امید حق باید قصاص این اعدام ها را پس دهند و فرزندان بلوچستان این جنایت زابلیها را فراموش نخواهند کرد.ملت بلوچ امروز راهی جز قیام و دفاع مسلحانه ندارد و باید جوانان بلوچ بدانند که امروز برادرانشان بدون هیچ جرمی اعدام شدند و یقینا فردا جوانانی دیگر اعدام خواهند شد و روند نسل کشی ملت بلوچ همچنان ادامه دارد لذا باید برخیزند و سلاح بردارند و به دفاع از خود و ملت بپردازند تا این سایه ظلم و ستم را از سرشان کوتاه نمایند.امروز متجاوزانی که هیچ حقی در این سرزمین ندارند جوانان مظلوم و ستمدیده را دسته دسته اعدام می کنند تا ملت بلوچ را تحقیر نموده و عزت و غیرت این ملت را به مقابله بطلبند که باید غیور مردان این دیار که با سلاح ایمان و اسلام و قران مسلح اند بپاخیزند و مانند گذشتگانشان دست بیگانگان را از این سرزمین کوتاه نمایند.ملت بلوچ طی تاریخ همیشه در برابر زورگویان و متجاوزان ایستاده و اسکندرها و انوشیروانها و صفویها و پرتغالیها و انگلیسها را شکست داده است اما امروز دشمن متجاوز با مکر و حیله و دروغ و نفاق این ملت را به بند کشیده است لذا جوانان باید با تکیه بر الله برخیزند و این بیگانگان بی شرف را از خاک پاکشان بیرون کنند.امروز دشمن پلید و کافر با لباده پاک اسلام و با نیرنگ سرزمین ملت بلوچ را اشغال کرده است و به دین مردمان اهانت روا داشته و مساجد را تخریب نموده و مدارس را منهدم کرده و مقدسات را مورد زشت ترین دشنامها قرار داده است و از سوئی در پی نسل کشی و از بین بردن این ملت بزرگ می باشد و هر روز سرزمین بلوچستان شاهد اعدام و جنایت متجاوزانی می باشد که هیچ نسبتی با این خاک و با این ملت ندارند.امروز متجاوزانی از آن سوی ایران ملت بلوچ را از حق تعیین سرنوشت محروم نموده و سرزمینشان را اشغال کرده و منابع عظیم اقتصادی اش را به تاراج برده و همه روزه جوانان بلوچستان توسط بیگانگان بی شرف اعدام می شوند.بلوچستان و جامعه اهلسنت امروز مظلوم است و ستمدیده و تحقیر شده و راهی پیش رو ندارد جز اینکه سلاح برداشته و از سرزمین و دین و مردمانش دفاع نماید.امروز گرگ صفتان درنده که درندگان وحشی را رو سفیده کرده اند و در جنایت و تجاوز از چنگیز خان و هیتلر پیشی گرفته اند بر ملت بلوچ حکومت می کنند و ملت بلوچ در اختیار جنایتکارانی به سر می برد که تاریخ مانند آنان در جنایت و کشتار و تجاوز و وحشی گری به خود ندیده است.جوانان بلوچستان باید بپا خیزند و بدانند که می توانند در برابر این رژیم روبه و مکار و درنده خو بایستند و یقین بدانند که رژیم امروز از بلوچستان وحشت کرده است که چنین وحشیانه به جنایت روی آورده است و این اعدامها وحشت و ترس رژیم پوسیده ولایت فقیه را آشکارتر نموده است و اگر همه ملت همت کنند و با عزمی راسخ و ایمانی آهنین بپاخیزند این رژیم لحظه ای هم توان مقابله با سیل خروشان جوانان را نخواهد داشت.امروز این رژیم وحشت کرده و ترس آن را فرا گرفته که چنین جوانان را به دار می زند و همین گونه بودند متجاوزان و استعمارگران در طول تاریخ که هرگاه احساس خطر کرده اند و موجودیت خود را خطر دیده اند به جنایت روی آورده اند و نمونه هایش را در تاریخ هند و الجزائر و لیبی و... می بینیم اما با ایستادگی ملت به زودی برقدرتها شکست خورده اند و ان شاء الله رژیم ایران هم شکست خواهد خورد.امروز رژیم ایران از قدرت روز افزون مقاومت احساس خطر کرده است و می خواهد با جنایت خطر را دفع کند اما این خطر دفع نمی شود بلکه روز به روز به اقتدارش افزوده خواهد شد و روزی فرا خواهد رسید که متجاوزان با خفت بلوچستان را ترک کنند.جنبش از جوانان می خواهد که به پایگاههای جنبش در مناطق مختلف بروند و آموزش دیده خود را با نبرد با متجاوزان آماده کنند.در آخر شهادت سه جوان بلوچ را محضر ملت بلوچ و جامعه اهلسنت و خانواده شهدای عزیز تسلیت گفته و برای آن عزیزان مقام بلند در بهشت برین خواستاریم.
به امید عزت و آزادی
جنبش مقاومت مردمی ایران

اعدام سه نفر جوان بلوچ بی گناه توسط جلادان خامنه ای

بنا به گزارش خبرگزاری ایرنا سه نفر از جوانان بی گناه بلوچستان به نامهای ايوب ريگي فرزند الهيار،مسعود گمشادزهي فرزند بدلهان واحمد اسحاق زهي فرزند سيد ولي توسط جلادان خبیث و زابلی های بی شرف در محوطه ی زندان زاهدان به شهادت رسیدند.

جمعه، مرداد ۰۲، ۱۳۸۸

تجاوز به دختران قبل از اعدام!

در نظام رژیم فعلی ایران، اعدام دختران باکره، هر جرمی که مرتکب شده باشند، غیر قانونی است. بنابراین در شب پیش از اعدام، مراسم “ازدواج” انجام می‌گیرد؛ یعنی دختر باکره مجبور می‌شود تا با یکی از زندانبانان رابطه جنسی داشته باشد، در واقع “شوهرش” به او تجاوز می‌کند.
شهرزادنیوز: در مصاحبه‌ای شوک‌آور و غیر مترقبه که وحشی‌گری نظام رژیم ایران را آشکار می‌سازد، یکی از اعضای بسیج به گزارشگر ما از نقش خود در سرکوب تظاهرات خیابانی مخالفان در هفته‌های اخیر صحبت کرد.
او هم‌چنین جزئیات کارهای خود را در این نیرو، از جمله مشارکت اجباری در تجاوز به دختران جوان ایرانی در شب قبل از اعدام، فاش ساخت.
این گفتگو، تلفنی و به صورت ناشناس انجام شده است. فرد رابط نیز منبع قابل موثقی است که هویت او را نمی‌توان فاش ساخت.
نیروی داوطلبانه بسیج که در سال ۱۹۷۹ با نام “ارتش مردمی” توسط روح الله خمینی پایه گذاشته شد، تحت نظر سپاه پاسداران قرار دارد و به شدت به جانشین خمینی، خامنه‌ای، وفادار می‌باشد.
این عضو بسیج که متأهل و دارای فرزند است، کمی پس از آزادی‌اش از زندان به مصاحبه پرداخت. او به “جرم” آزادی یک پسر ۱۳ ساله و یک دختر ۱۵ ساله که طی اعتراضات پس از انتخابات دستگیر شده بودند، بازداشت شده بود.
وی می‌گوید: “تعداد زیادی از اعضای پلیس و نیروهای امنیتی هم بازداشت شده بودند، زیرا با تظاهرکنندگان خیابانی با ملایمت برخورد کرده بودند یا بدون مشورت با مقام بالاتر، آن‌ها را آزاد کرده بودند.”
او بخش زیادی از خشونت‌های اعمال شده توسط دستگاه امنیتی ایران علیه مخالفان را به گردن “نیروهای امنیتی وارداتی” – جوانان ۱۴، ۱۵ ساله‌ای – انداخت که از روستاهای کوچک به شهرهای بزرگ‌تر و محل تجمعات معترضان آورده شده‌اند.
او گفت: “به این جوانان ۱۵ ساله چنان قدرتی داده می‌شود که متأسفانه باید بگویم از آن سوء استفاده می‌کنند. این بچه‌ها هر کاری که دوست دارند می‌کنند – مردم را مجبور می‌کنند کیف پولشان را خالی کنند، هر چه بخواهند از مغازه‌ها برمی‌دارند بی آن که پولش را بپردازند و دختران جوان را دستمالی می‌کنند. این دختران از ترس آرام می‌مانند و می‌گذارند هر کاری که بسیجی‌ها دلشان می‌خواهد با آن‌ها بکنند.”
این نوجوانان و “لباس شخصی‌ها” هستند که به اسم رژیم، بیش‌تر این جنایت‌ها را مرتکب می شوند.
از او درباره نقش‌اش در سرکوب وحشیانه مخالفان پرسیده شد و این که آیا مردم را کتک زده است و آیا پشیمان است. او در پاسخ چنین طفره رفت: “من به تظاهرات‌کنندگان حمله نکرده ام – تازه اگر هم کرده باشم، دستورات را اجرا کرده ام. پشیمان نیستم.” و ادامه داد: “به جز از دوران نوجوانی‌ام که زندانبان بودم.”
او می‌گوید مادرش او را به بسیج برده است.
“در شانزده سالگی مادرم مرا به یکی از پایگاه‌های بسیج برد و التماس کرد تا مرا زیر بال و پر خودشان بگیرند، چون هیچ کس را نداشتم و آینده‌ای پیش رویم نبود. پدرم در جنگ عراق شهید شده بود و مادرم نمی‌خواست که معتاد یا لات خیابانی بشوم. چاره‌ای نداشتم.”
می‌گوید خیلی زود در بسیج به مقام بالایی رسیده است و “مافوق‌هایم چنان از من راضی بودند که در ۱۸ سالگی به من این “افتخار” داده شد که با دختران اعدامی، پیش از اعدام ازدواج کنم.”
به گفته وی، در جمهوری اسلامی، اعدام دختران باکره، هر جرمی که مرتکب شده باشند، غیر قانونی است. بنابراین در شب پیش از اعدام، مراسم “ازدواج” انجام می‌گیرد؛ یعنی دختر باکره مجبور می‌شود تا با یکی از زندانبانان رابطه جنسی داشته باشد، در واقع “شوهرش” به او تجاوز می‌کند.
او می‌گوید: “از این کار پشیمانم.، با آن که ازدواج قانونی بود.”
پس اگر “قانونی” بود، چرا پشیمانی؟
“چون می‌دیدم که این دختران از شب “عروسی” بیش‌تر از اعدام صبح روز بعد، می‌ترسیدند. و همیشه مقاومت می‌کردند، به طوری که مجبور می‌شدیم در غذایشان قرص بریزیم. صبح که دختر بلند می‌شد، دیگر اثری از حیات در او دیده نمی‌شد، مثل این که آماده یا خواستار مرگ بود.”
“یادم می‌آید که پس از تجاوز صدای گریه و فریادشان را می‌شنیدم.” او هیچ وقت فراموش نمی‌کند که چطور یکی از این دختران به صورتش و گردنش چنگ ‌انداخت. او تمام بدنش را زخمی کرده بود.”
دوباره به وقایع هفته‌های اخیر برمی‌گردیم و به تصمیم او مبنی بر آزادی دو نوجوان زندانی. او می‌گوید “صادقانه” نمی‌داند چرا آن‌ها را آزاد کرده است، تصمیمی که به دستگیری خودش منجر شد. “اما به گمانم چون خیلی جوان بودند. آن‌ها شبیه بچه‌ها بودند و می‌دانستم اگر آزاد نشوند، چه بر سرشان می‌آید.”
می‌گوید پسر در “۱۳ سالگی و دختر در ۹ سالگی بالغ و مسئول اعمالش است” و “آزادی دختر ۱۵ ساله واقعا مرا به دردسر انداخت.”
می‌گوید موقع بازداشت شکنجه نشده و درست و حسابی هم بازجویی نشده است. “فقط در یک اتاق کوچک تنها زندانی بودم. تنهایی سخت است. بنابراین بیش‌تر اوقات دعا می‌کردم و به زن و بچه‌هایم فکر می‌کردم.”

مبارزه مردم ایران از طریق قطع شبکه برق

براساس گزارش مجله تایم، سه‌شنبه شب هزاران نفر از مردم خشمگین تهران با روشن کردن هم‌زمان وسایل خانگی مانند اتو، آبگرم‌کن و توستر تلاش کردند در ساعت ۹ شب شبکه برق را قطع کنند. در نتیجه این اقدام مردم، برق خیابان‌های تهران‌پارس در شرق تهران برای مدتی قطع شد.
مجله تایم گزارش داد خاموشی شبکه برق سراسری تهران یکی از روش‌های مبارزه مردم با سرکوب اعتراض به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری است.تایم نوشت: دولت ایران در تازه‌ترین اقدام خود پس از انتخابات جنجالی ۲۲ خرداد، سه‌شنبه عصر دسترسی به اینترنت و شبکه تلفن همراه را قطع کرد اما مردم در اقدامی هماهنگ روش‌هایی به جز تجمع در خیابان‌ها مانند قطع شبکه برق را انتخاب کردند.براساس این گزارش سه‌شنبه شب هزاران نفر از مردم خشمگین تهران با روشن کردن هم‌زمان وسایل خانگی مانند اتو، آبگرم‌کن و توستر تلاش کردند در ساعت ۹ شب شبکه برق را قطع کنند.در نتیجه این اقدام مردم، برق خیابان‌های تهران‌پارس در شرق تهران برای مدتی قطع شد.این اقدام مردم در اعتراض به سرکوب معترضان به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ۲۲ خرداد است که ادامه این اعتراض‌ها در روز سه‌شنبه سالروز قیام ۳۰ تیر با خشونت بیشتر ماموران امنیتی و نیروهای بسیج همراه بود.تایم افزود یک استراتژی تقریبا جدید که مردم در روز ۳۰ تیر به‌خاطر حضور سنگین نیروهای بسیج و سپاه اطراف هفت تیر و کریم خان به‌کار گرفتند این بود که به میان جمعیت شاغلی که از کار برمی‌گشتند، رفتند تا نماد سبز آنها به چشم نیاید و بعد شعارهایی مانند «مرگ بر دیکتاتور» سردادند.
و به گزارش توئيتر، همان شب در چند منطقهٔ در تهران به طور یقین برق قطع شده است. شهرک غرب (حداقل در قسمت وسعی از آن)، آریا شهر (صادقیه و اتوبان اشرفی اصفهانی)، تهران پارس،بسیاری از معابر و اتوبانها، قسمتهای غربی اتوبان نواب صفوی (منطقهٔ ۱۰ تهران)، قسمتی‌ از منطقهٔ ۳ شهرداری تهران.
و این گزارش می افزاید: همان شب، اخبار ساعت ۹ صداي دینگ دینگ نداشت و ۲ دقیقه دیر پخش شد ـ راس ساعت ۹ همه آماده بودیم با شنیدن صدای دینگ دینگ وسایل برقی رو بزنیم به برق. ساعت شد ۹ خبری از اخبار نبود… شد ۹:۰۱ بازم خبری نبود پیام بازرگانی میداد، در نهایت ساعت ۹:۰۲ اون هم بدون دینگ دینگ یه راست رفت رو اخبار . با اینکه برق ها توي منطقه ما قطع نشد ولی ما به هدفمون رسیدیم.
و بر اساس نوشته (badhijab.wordpress ): اینکه صدا و سیما اخبار را دقایقی‌ دیر تر پخش کرد (همین یعنی‌ پیروزی) در چند منطقهٔ در تهران به طور یقین برق قطع شده است.

singles for dating