یکشنبه، مهر ۲۶، ۱۳۸۸

اطلاعیه جدید جنبش مقاومت جندالله ، عملیات استشهادی در پیشین سرباز


به نام خدا

بدینوسیله جنبش مقاومت مردمی ایران به اطلاع عموم مردم بلوچستان و ایران می رساند که امروز یک شنبه 26 مهر 1388 یکی از دلیر مردان سرزمین شهادت و مقاومت بلوچستان با نام عبدالواحد محمدی سراوانی با اجرای عملیات استشهادی در شهر سرباز دهها تن از فرماندهان سپاه پاسداران و فرماندهان بسیج و مسئولان وزارت اطلاعات را به درک واصل کرد و خود به درجه والای شهادت نائل گردید.
در این عملیات افتخار آفرین بزرگترین فرماندهان سپاه در سطح کشور و استان از جمله : نورعلي شوشتري جانشين فرمانده نيروي زميني سپاه پاسداران انقلاب و فرمانده قرارگاه قدس،‌ پاسدار محمدزاده فرمانده سپاه بلوچستان، فرمانده سپاه ايرانشهر و فرمانده سپاه سرباز و فرمانده تيپ اميرالمومنين و چندین تن دیگربه هلاکت رسیدند.
این عملیات در حقیقت پاسخی ه جنایات بی وقفه رژیم در بلوچستان می باشد که با شدت علیه مردم مظلوم و بی دفاع بلوچ ادامه دارد و هر روز قربانی جدیدی از مردمان این دیار می گیرد.طی یک سال گذشته صدها تن از جوانان این سرزمین بدون هیچ جرم و گناهی فقط به خاطر بلوچ بودن و سنی بودن تیرباران و اعدام شدند و یا زیر شکنجه ها جان خود را از دست داده اند و تنها همین شهرستان سرباز شاهد از دست دادن دهها جوان بی گناه بوده است.
دو عالم از منطقه سرباز با نامهای مولوی خلیل الله زارعی و حافظ صلاح الدین سیدی مظلومانه و فقط به خاطر دفاع از مردم اعدام شدند و دو جوان مظلوم دیگر با نامهای طارق و اسد وفائی بدون هیچ گناهی به دار آویخته شدند و دهها جنایت دیگر که راهی جز مبارزه و مقاومت پیش مردم بلوچ نگذاشته است.
سه تن از جوانان مظلوم و بی گناه بلوچ با نامهای ذبیح الله ناروئی و حاجی نوتی زهی و غلام رسول شاهوزئی بدون هیچ جرم و گناهی پس از عملیات استشهادی زاهدان به دار زده شدند و بعد از دو هفته 13 تن دیگر از جوانان بلوچ و سنی مذهب بدون هیچ جرمی و فقط به خاطر حق گوئی و دفاع از مردم اعدام شدند.
جنایات رژیم در بلوچستان روند صعودی داشته است و اعدام ها و کشتارها و قتل ها و شکنجه ها و تحقیرها و تبعیض ها با شدت تمام علیه مردم بلوچ ادامه داشته است و کوچکترین اعتراضهای مدنی با شدیدترین سرکوبها مواجه بوده اند و مردم ازکوچکترین انتقادی می ترسند که شاید یک انتقاد زندگی آنان را خاتمه دهد و مرگ را برایشان به ارمغان بیاورد.
عملیات امروز شاید مرهمی باشد بر درد ها و آلامی که سالهاست مردم این دیار با آن دست و پنجه نرم می کنند و جوان شهید عبدالواحد محمدی سراوانی با عملیات امروز سرور و شادمانی را برای ملت بلوچ و بویژه برای مادران وپدرانی که فرزندان خود را بر چوبه دار دیده اند به ارمغان آورد و به همه نوید آزادی و پیروزی داد.
این عملیات همچنین هشداری است به سپاه پاسداران که دست از توطئه و دسیسه علیه مردم بلوچ بردارد در غیر این صورت با عملیاتهای شدیدتری مواجه خواهد شد.از زمانیکه امنیت منطقه به سپاه سپرده شده است سپاه سعی در ایجاد تنش و اختلاف بین طوایف بلوچ نموده است و با برگزاری همایش و جلسه اقوام هدف ایجاد اختلاف را دنبال نموده است و جنبش قبلا بارها به سپاه هشدار داد که دست از چنین اعمالی بردارد اما سپاه همچنان به اختلاف اندازی بین طوایف ادامه می داد وسعی می کرد که خاطرات دهه شست را در بلوچستان زنده نموده و طوایف بلوچ را به جان همدیگر بیاندازد.
و جلسه ای که امروز در سرباز برگزار می شد در راستای همین هدف اختلاف اندازی بین طوایف بلوچ بود و برخی از سرداران مزدور سپاه را در این مهم یاری رسانده اند و قبلا هم هر یک از ارگانهای نظامی با حمایت از یک طایفه ، طوایف بلوچ را در برابر هم قرار داده اند و موجب کشتار مردم شده اند و بر سیاست کثیف اختلاف بیانداز و حکومت کن عمل کرده اند.
جنبش مقاومت همیشه تلاش نموده است که با هشدار از وقوع جنگ و خونریزی جلوگیری نماید اما رژیم به جای توجه به هشدار به جنایت روی آورده است و مردم بی گناه را هدف عداوت و کینه و بغض خود قرار داده است و شاید الان هم رژیم چنین کند اما بداند هر چه بیشتر جنایت کند به همان اندازه با عملیاتهای شدید مقاومت مواجه خواهد شد و بهتر است به جای جنایت و کشتار و اعدام ، عقلانی تر به موضوع بلوچستان بنگرد و بداند که این مردم هرگز از مرگ نمی هراسند.
این عملیات آسیب پذیری و ضعف و ناتوانی رژیم را بیش از پیش به نمایش گذاشت و همچنین اقتدار و شجاعت و دلاوری مردمان بلوچ را ثابت نمود و رژیم بداند که با مردمانی مومن و غیور و سلحشور و مبارز روبرو است و این مردم تا آخرین قطره خون خود برای بدست آوردن عزت و آزادی خواهند جنگید.
در آخر از همه مردم ایران می خواهیم از مبارزات مردم بلوچستان حمایت کرده و جنایات رژیم ضد بشری ولایت فقیه را در این ناحیه از ایران افشاء نموده و روحیه انسان دوستی و وحدت طلبی خود را اظهار نمایند.
جنبش مقاومت مردمی ایران

۱ نظر:

ناشناس گفت...

من وبچه هاي جنبش سبز از اينكه اين ادمكشها رو به سزاي عملشون رسوندين متشكريم


singles for dating