دوشنبه، شهریور ۰۲، ۱۳۸۸

کروبی جزئیات یک تجاوز جنسی را افشا کرد

مهدی کروبی رئیس سابق پارلمان ایران ویکی ازنامزدهای معترض به انتخابات ریاست جمهوری گذشته امروز دوشنبه 24 – 8 – 2009 جزئیات تازه ای از تجاوزجنسی به یکی از بازداشت شدگان درزندان های ایران را منتشرکرد.اقای کروبی درسایت رسمی حزب اعتماد ملی که خود ریاست آنرا برعهده دارد همزمان با دیدار با کمیته پارلمانی حوادث اخیر اظهارات یکی از قربانیان تجاوز جنسی در زندان های ایران را افشا کرده است.این فرد بازداشت شده توضیح می دهد که بعد از شرح موضوع تجاوز جنسی در زندان برای کروبی نامبرده " روزهای فراوانی را با من نشست و برخاست و تجربه زندگی در کنار ایشان بود که بعد از مدتی توانستم غرور له شده و شخصیت تکیده خود را بازیابم ."او همچنین می افزاید : " بنا به سخنان ایشان ( کروبی ) اگر کسی که با دست و پای بسته و بدون اینکه از خود قدرتی داشته باشد مورد تجاوز قرار گیرد نه تنها گناهی نکرده بلکه مظلوم نیزواقع شده است."این فرد که قبل از دیدار با مهدی کروبی قصد خودکشی داشت اظهار کرد :" روزها طول کشید تا حالم کمی بهترشد وتوانستم خودی بازیابم و با این موضوع کناربیایم و فکرخودکشی را از سربیرون کنم وخودم را دوباره احیا کنم ."او دراین اظهارات به دیدار با نماینده دادستان برای شرح اتفاقی که در زندان برای او رخ داد اشاره می کند ومی گوید که آن فرد که خود را آقای محمدی معرفی کرد : " بعد ازصحبت کردن با من و دیدن , وضعیت تاسف بارم بسیار با ملاطفت با من صحبت کردند ویکسره با شرح های من اظهار تاسف می کردند ومی گفتند وای بر ما و تمامی سوالاتشان درجهتی بود که به شناسایی محل زندانی من و اشخاص ضارب من مربوط می شد به جاهایی هم رسیدیم و ایشان چند جا را حدس زدند."این قربانی تجاوز جنسی روز بعد با سه نفردیگری از قوه قضائیه دیدار کرده وتوضیح می دهد که :" ساعت حدود 2 بود که سه نفراز طرف منبع دیگری از قوه قضائیه به دفتر آقای کروبی آمدند و پس از آن برگه بازجویی جلویم گذاشتند - نمی دانم من متهم بودم یا شاکی- قاضی مقدمی و 2 نفر دیگر مشغول بازجویی ازمن شدند ابتدا ازمن پرسیدند شما ازچه کسی شاکی هستی ؟ من گفتم من شاکی نیستم وفقط اتفاقی را که برایم افتاده برای آقای کروبی بازگو کردم."او با اشاره به اینکه افراد مذکورسوالات بی ربطی درمورد علت مطرح کردن موضوع با مهدی کروبی پرسیدند پس از 3 ساعت " به ایشان اعتراض کردم."او در ادامه می افزاید : " ایشان به من گفتند ما نمی دانیم تو راست می گویی یا نه تو ادعای سنگینی می کنی . کل نظام مقدس را زیر سوال بردی ما از کجا بدانیم که تورا تطمیع نکرده اند؟ ووقتی که من گفتم شما مثل اینکه یادتان رفته است مسئله چیست به ظاهر خواستند سئوالاتی در این خصوص کنند سئوالاتی از این دست که دخول تا کجا بوده و آیا آن شخص ارضا شده است یا نه؟ که این سوالات بیش از پیش باعث تخریب روح وروان من شد."بعد ازگفتگوی این افراد با این قربانی او را برای معاینه به پزشکی قانونی برده و درآنجا درپاسخ به سوال فرد مذکورمبنی بر اینکه " چرا با بچه ها اینکار را کردید و چرا اینجور کردید مگرما چه کار کردیم؟ یکی از نمایندگان قوه قضائیه به او گفت : " وقتی رهبری فرمودند انتخابات درست بوده یعنی بوده که من گفتم نعوذ بالله که رهبری خدا نیستند و معصوم هم نیستند که بعد دیدم دارد به سفسطه می کشاند که بازسکوت پیشه کردم."بعد از پایان معاینه دکتر پزشکی قانونی به این فرد گفته بود : " دو نامه می دهم تا شرح درمانت را پزشکانی که رفته ایی برای من بنویسند تا نظر دهم."او ادامه می دهد که : " آن مامور این نامه ها را به من نداد وهرچه به او گفتم که من خودم دیدم که آن نامه ها را گرفتی هاشا کرد بعد هم زمانی که منتظر جواب بودیم مامور به من می گوید من فکر نمی کنم کسی اینکار را بکند بعد هم به من تهمت دروغگویی می زند ومی گوید می دانی اگر نتوانی ثابت کنی چه بلایی سرت می آورند؟ "
العربیه

هیچ نظری موجود نیست:


singles for dating