سه‌شنبه، تیر ۰۹، ۱۳۸۸

در فردای سرنگونی جمهوری اسلامی، اگر شما به عنوان مسئول رسیدگی به جنایات سران آن انتخاب شوید، چه حکمی برای آن ها صادر می کنید؟


فرض کنید همین فردا جمهوری اسلامی ساقط شد و باز هم فرض کنید که از بین هفتاد میلیون ایرانی داخل کشور و چندین میلیون ایرانی خارج از کشور، شما به عنوان مسئول رسیدگی به جنایات مسئولین رژیم انتخاب شوید، چه حکمی برای آنان صادر خواهید کرد؟ اعدام؟ زندان؟ سنگسار؟ قطع دست و پا؟ پرتاب از بلندی؟ درآوردن چشم؟ تیرباران؟ تبعید یا …….
اگر من انتخاب شوم:
سید علی خامنه ای
توقیف اموال- تبعید به شهرستان مرودشت- از آن جا که نامبرده برای سیر کردن شکم خود و خانواده اش به شغلی نیازمند است وی را با حقوق ثابت ماهی دویست هزار تومان به عنوان نظافت چی توالت های مجموعه تاریخی تخت جمشید استخدام می کنم.
محمود احمدی نژادنامبرده حق زندگی در بین انسان ها را نداشته و به همین جهت به باغ وحش تهران منتقل می شود تا باقی عمر خویش را در جوار هم نوعانش(میمون ها) سپری کند. بازدید عموم از قفس نامبرده رایگان می باشد اما کسی حق دادن تنقلات به این جانور را ندارد.
فاطمه رجبینامبرده محکوم می گردد تا در برنامه ای یک ساعته که هر شب از کانال یک سیما پخش می شود حضور یابد. در این برنامه استاد رقص ایران، محمد خردادیان اقدام به آموزش انواع رقص ها می نماید. نامبرده محکوم می گردد تا با شرت و کرست به عنوان یکی از رقاصه ها در این برنامه به ایفای نقش بپردازد.
همچنین نامبرده محکوم می گردد تا به عنوان مجری در یک ویژه برنامه که مختص زوج های مسن می باشد حضور یافته و آخرین روش های تحریک جنسیتی را به زوج های مسن آموزش دهد.
غلامحسین الهامتوقیف اموال و تبعید به کویر لوت- مدت زمان محکومیت این شخص بستگی به فعالیت وی دارد. وی محکوم می گردد که کویر لوت را به منطقه ای جنگلی تبدیل کند بدیهی است که هر زمان که این امر محقق شد محکومیت وی خاتمه یافته تلقی می شود.
احمد جنتیدانشمندان همواره در تلاش هستند تا دارویی برای درمان بیماری ایدز بیابند. ملت ایران با کمال سخاوت نامبرده را به دانشمندان و محققین هدیه می دهد تا آن ها با آزمایش بر روی این موجود که از لحاظ ساختاری شباهت بسیاری به انسان ها دارد زودتر به نتیجه برسند.
حداد عادلبا توجه به محدودیت های صاحبان سیرک ها برای استفاده از حیوانات در برنامه هایشان نامبرده به سیرک خلیل عقاب هدیه داده می شود تا از وی به جای حیواناتی نظیر میمون استفاده شود. این قول را به صاحبان سیرک خلیل عقاب می دهیم که وی حیوانی دست آموز است و با اندکی آموزش می تواند همزمان که بر روی توپ راه می رود از وسط حلقه های آتش نیز بپرد.
پی نوشت: خائنین به وطن بیش از این ها هستند و سعی می کنم نام چند تن دیگر را نیز در این مطلب اضافه کنم. در ضمن این موضوع می تواند یک بازی وبلاگی نیز باشد، دوستان بسیار هستند بنابراین از تمامی دوستان خواهش می کنم اگر میل داشتند مطلبی در این باره بنویسند.
گامرون

هیچ نظری موجود نیست:


singles for dating