سه‌شنبه، خرداد ۲۶، ۱۳۸۸

بندرعباس هم اولین شهیدش را در راه آزادی داد


دیگه حالی برام نمونده. از شدت ناراحتی دارم میترکم. یه خبر دارم که امیدوارم صحت نداشته باشه اما مگه آدم میتونه به حرف همسرش هم اعتماد نداشته باشه. همسرم دیروز شاهد کشته شدن یک تن در تظاهرات بوده که برخی دوستان نیز این موضوع رو تایید می کنند.
دارم تحقیق می کنم تا مشخحصات فرد کشته شده رو بدست بیارم. انگار این رژیم غاصب و جنایتکار قصد کشتار مردم رو داره و به هیچ وجهی نمی خواد کوتاه بیاد. باشه آقای خامنه ای نوبت ما هم میرسه اما بترس از اون روز، چنان تخم کینه در دل های تک تک ما کاشته ای که فکر نکنم هیچ کدام از بسیحی ها بتونن زنده باقی بمونن.
فعلا داریم مدارا می کنیم اما اگه خشونت به همین ترتیب پیش بره ما هم روش های دست و پا شکستن و چاقو زدن رو خیلی بهتر از بسیجی ها بلدیم.
امشب هم مثل دیشب تجمع برقراره، جزییات رو بعدا منتشر می کنم.

گامرون

هیچ نظری موجود نیست:


singles for dating