دوشنبه، خرداد ۲۵، ۱۳۸۸

رای ما رو دزدیده/ با رای ما پـُز میده

الان ساعت 12:30 بامداد روز سه شنبه است. عصر پر حادثه و پر زد و خوردی رو در بندرعباس شاهد بودیم.
متاسفانه دوربین عکاسی من به دست مامورین افتاد یعنی ناچار بودن بین فرار کردن و دوربین یکی رو انتخاب کنم اما خوب با موبایل هم چند تایی فیلم و عکس گرفتم که فیلم پایین رو می تونید ببینید گرچه کیفیتش نامناسبه اما کمی از وخامت اوضاع رو نشون میده.
در حال حاضر جو شهر به شدت امنیتی است. طبق اطلاعات موثقی که در دست دارم به نیروهای بسیجی دستور داده شده با شدت هر چه تمام تر مردم رو سرکوب کنند.
عصر امروز جمعیتی چندین هزار نفری در میدان رسالت، خیابان دانشگاه، خیابان داماهی و اطراف آن اجتماع کردند.
شعار مردم معترض شامل شعارهای مرگ بر دیکتاتور، موسوی موسوی رای منو پس بگیر، مرگ بر احمدی نژاد بود. اما یک شعار جالب هم توسط دخترانی داده میشد که اغلب بر روی پشت بام ها ایستاده بودند«رای ما رو دزدیده- با رای ما پز میده»
نقش بسیج در سرکوب مردم بسیار پررنگ تر از نقش نیروی انتظامی بود. آن ها با رفتاری وحشیانه حتی به درون ساختمان ها نیز حمله می کردند. در همین فیلمی که مشاهده می کنید چندین تن را از درون خانه هایشان دستگیر کرده و به بیرون منتقل کردند.
بسیجیان با شعار مرگ بر منافق و در حالی که باتوم های خود را به سپرهایشان می کوبیدند با سمت مردم حمله می کردند و هر کس در مسیرشان قرار می گرفت را به وحشیانه ترین شکل ممکن مورد ضرب و شتم قرار می دادند.
نکته ای که برای من تازگی داشت این بود که برخی از بسیجی ها به تجمع کنندگان فحش ناموسی می دادند.
در سرکوب امروز مردم حتی از پرسنل نیروی هوایی سپاه نیز استفاده شده بود. از تعداد دستگیر شدگان امار دقیقی در دست نیست اما آنچه که فقط من شاهدش بودم حکایت از دستگیری بیش از صد تن بود که صد البته آمار بایستی بیش از این ها باشد.
اگر اطلاعات جدیدی به دستم رسید حتما همین جا اضافه می کنم.
لینک فیلم در یوتیوب

گامرون

هیچ نظری موجود نیست:


singles for dating