چهارشنبه، تیر ۲۴، ۱۳۸۸

نظر عبدالرئوف ریگی در مورد اعترافات دیکته ای عبدالحمید ریگی


حمید جان قبل از زندان

حمید جان پس از زندان
برادر عزیز عبدالحمید ریگی در بند هستند و وی را وادار به اعترافاتی کرده اند تا به گمان شیطانی خویش در افکار انقلابی مردم مسلمان تاثیر بگذارند لذا بر آن شدم سوال وار برخی مسائل را توضیح دهم اگر چه بالیقین می دانم که مردم به حقیقت این گونه اعترافات علم دارند اما از راه تذکر و از آنجائی که پروردگار می فرماید و ذکر فان الذکری تنفع المومین چند کلمه ای شکسته می نویسم.
مخاطب من در این مطلب عبدالحمید ریگی نیست بلکه به خاطر روشن شدن بحث و آگاهی دهی به جوانان من وی را مورد خطاب قرار داده ام ورنه من او را مجبور می دانم که وزارت اطلاعات با شکنجه وی را واداربه آن کرده است و یا وی را تطمیع کرده است تا چنین حرفهائی بزند تا وزارت اطلاعات بهره برداری نماید اما جوانان بلوچ بیدار و آگاه هستند و فریب چنین ترفندهای پستی را نمی خورند؟
حمید جان آنهائی که مسجد شیخ فیض را با خاک یکسان کردند سربازان چه کسانی هستند؟
آیا آمریکا و اسرائیل گفتند مسجد شیخ فیض را تخریب کنند و یا فرزندان ابن سبای یهودی و خامنه ای کثیف مسجد را با خاک یکسان نمودند؟
نظرت در مورد کسانی که به مسجد مکی حمله کردند و آن را با خون نمازگزاران خونین کردند چیست؟ آنها سربازان کی هستند؟
نظرت در مورد حمله به نصرت آباد و به شهادت رساندن صدها زن و مردم و کودک چیست؟آن جنایتکاران وحشی سربازان کی هستند؟
آنهائی که در گورناک یک روستا را کاملا به خاک و خون کشیدند و مسجد گورناک را به خاک یکسان کردند و با لودر قرانها را له کردند سربازان کی بودند؟
نظرت درمورد پاسدارانی که به دختر نه دوازده ساله کنارکی تجاوز کردند چیست؟
نظرت در مورد شهادت مظلومانه رویا سارانی توسط نیروهای پلید ولایت فقیه چیست؟
نظرت در مورد شهادت سه دختر مظلوم بلوچ در زاهدان توسط زابلیهای مزدور چیست؟
نظرت در مورد شهادت صدها جوان بی گناه بلوچ چیست؟
نظرت در مورد شهادت مولوی عبدالملک و مولوی جمشید زهی چیست؟
در مورد شهادت شیخ احمد صیاد چه می گوئی و آیا امریکائیها این علمای کرام را به شهادت رساندند یا نیروهای خامنه ای فاشیست که هیچ حق در بلوچستان ندارد مرتکب این جنایتها شدند؟
و آیا حمله به مردم بلوچ به دستور آمریکا انجام گرفت یا توسط سربازان کثیف ولایت فقیه ؟
آنهائی که با ثروت مردم بلوچ ثروتمند شدند و اموال ومنازل مردم را مصادره کردند و مردمان این سرزمین را از حقوقشان محروم کردند در این سرزمین چه کاره هستند؟
حمید تو خوب می دانی ولی در بند هستی به من بگو برادر عزیزم کسانی که مدرسه دینی عظیم آباد با مصاحف قرانی را با خاک یکسان کردند و قرانها را در فاضلاب انداختند سربازان چه کسی هستند و آیا امریکا و اسرائیل دستور تخریب مدرسه دینی را داده بودند.
عبدالمالک عزیز چیزی دیگر نمی گوید او فقط همین را می گوید که مساجد را خراب کردند و مدارس را شهید و علمای کرام را ترور کردند و به یاران پیامبر توهین کردند آیا اینها دروغ است؟
عبدالمالک عزیز می گوید که سرزمین بلوچستان از آن ملت بلوچ است و بیگانگان در آن حکومت می کنند آیا این دروغ است ؟
عبدالمالک عزیز می گوید بند چابهار از آن ملت بلوچ است و باید در اختیار ملت بلوچ باشد نه بیگانگان ،آیا این دروغ است ؟
عبدالمالک جان می گوید که در سرزمین بلوچستان مقدسات اهلسنت مورد اهانت بیگانگان قرار می گیرد و به اصحاب پیامبر دشنام داده می شود ،آیا این حرف دروغ است ؟
حمید یادت است در خیمه در کوه که نوار سخنرانی مجتبی شیرازی را گوش می دادیم که الان استاذ قم است و او در مورد عایشه صدیقه رضی الله عنها چه می گفت؟آیا آن نوار دروغ بود ؟
آیا فراموش کرده ای که مسجد مکی را چگونه گلوله باران کردند و یا فراموش کرده ای که چه اهانتها که به اصحاب و یاران پیامبر در سریالهای امام علی و ولایت و غیره می کردند.
حمید عزیز عبدالمالک جان جز این چه می گوید و آیا چیزی دیگر می گوید اگر می گوید تو برای ما بازگو ما که سالها با او بوده ایم جز این چیزی از وی نشنیده ایم و اگر این حرفها دروغ است لطفا برای ما توضیح بده تا ما هم بدانیم.
حمید جان فراموش کرده ای که از تهران با من تماس گرفتی و گفتی برو پای تلویزیون و نگاه کن به مقدسات اهلسنت چگونه اهانت می کنند و طلحه و زبیر را منافق می نامند؟
حمید عزیز تو می دانی که در جنبش مجمعی از علمای اسلام وجود دارند و علمای جنبش و مفتیان کرام هر مسئله را مورد بررسی قرار می دهند و پس از بررسی به اجرا در می آورند.
می دانم همه را به یاد داری ولی در بند هستی و مجبورت می کنند که چنین چیزهائی را بر زبان بیاوری و الله به تو این اجازه را داده است ولی عمل بر عزیمت و پایمردی در برابر متجاوزان کار مردان بزرگ است.
امید است که این زندگی ذلت بار پایان پذیرد و ما چنین مجبور در دست بیگانگان پلید و جنایتکار نباشیم برای اثبات ظلم و ستم و جنایت رژیم همین بس که فردی را وادار کنند به اعترافاتی منافی با عقیده اش بپردازد.
به امید عزت و آزادی ملت بلوچ
برادر کوچکتان عبدالرئوف ریگی

۱ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام خدمت عبدالرئوف ریگی و همه مبارزان راه عزت و آزادگی
مطلبت را خواندم و آچه را که همگان می دانند بازگو کرده بودید حتی آن کسانی که به بیگاری و برادر فروشی و ناموس فروشی در بلوچستان شهره عام و خاصند شاید لازم نباشد که اامشان در اینجا گرفته شود چون امثال کسانی مثل علی نوایی هستند که در نوکری رژیم حتی برادر مزدورش را به حراج گذاشت
عبدالرئوف گرامی تا این رژیم پا برجاست و تا ولایت فاشیسم فقیه در ایران بر اقتدار دروغین و پوشالیش ایستاده همچنین سیاهکاریها و خیمه شب بازیهایی را شاهد خوایم بود و این در کل ایران و بالخصوص در بلوچستان و در حق ملت بلوچ بیشتر مشهود است
رژیم خامنه ای جنایتکار دیگر بیش از اینها چوپانی دروغگو هست و بر همگان مبرم و آشکار اینگونه مصاحبه ها و توطئه ها اما چوپام درغگو همانا چوپان دروغگوست
چند نکته ای در مورد عبدالحمید می خواستم عرض کنم چون من و شما از ال ماجرایی که بر او در اسارت این جانیان می گذرد خبر نداریم
درست است که ایشان در زمان عضویت در جنبش خطاهایی کردند ولی ال و سرشت او درد و کینه اش از این رژیم را به خوبی میدانیم اما باید بر این نکته هم واقف باشیم و من به نوبه خود یقین دارم حمید نه از روزی تطمیع برای این کار راضی شده زیرا در تاویرش قبل و بعد از اسارت املا آشکار است که چه دردی در چهره و چشمانش آشکار است و با توجه به آشنایی که از این رژیم سفاک داریم میدانیم که او را بیش از تطمیع و یا قول آزادی از اسارت بیشتر با تهدید و ارعاب غیر انسانی روبرو ساخته اند زیرا از غیرت حمید برنمی آید چنین کاری

آری هر جه هست فقط زبونی رژیم را در برابر مبارزان شاهدیم و به والله قسم همانطور که می دانیم خون شهدای وطن هرگز ضایع نبوده و نخواهد شد و رژیم را به خواری و زانو در خواهد آورد زیرا این عهد الهی و قانون روزگار است

به امید عزت وآزادی ملت بلوچ

با احترام

بلوچی


singles for dating