چهارشنبه، تیر ۲۴، ۱۳۸۸

فیلترینگ در آزاد ترین کشور جهان!!!

دیروز وبلاگ دوست خوبم سعید پور حیدر هم به جمع وبلاگهای فیلتر شده پیوست.(وبلاگ جدید سعید)
در کشوری که رئیس حکومت آن ادعا دارد این کشور دارای دموکرات ترین حکومتهاست!!! ، چنین رفتاری با روزنامه نگاران، وبلاگ نویسان و اهالی اندیشه که منتقد اوضاع جاری و روال در پیش گرفته شده هستند، چه معنایی می تواند داشته باشد؟!! جز اینکه باید سراغ مرحوم دهخدا رفت و از ایشان دعوت نمود دوباره به این دنیا برگشته و واژه هایی چون آزادی و جمهوریت را به دلخواه آقایان معنی کرده و در لغتنامه خود بگنجاند!!!!
راستی اصلا فکر می کنید به کجا می روید . می خواهید این ملت را با خود به کجا بکشانید؟؟!!!
قرار بود سکوت کنم.......باز بغضم ترکید......باز لبانم جنبید.....
کاش نمی دیدم و نمی شنیدم..............خدایا یعنی من آرزوی مرگ می کنم؟؟!!!!
نه..نه مرگ را امید به بازگشت نیست ولی سکوت را چرا.......
و در سکوتم با خود زمزمه می کنم : ما همیشه سبز خواهیم ماند...
فقط بار دیگر این سخن گرانبار را که این روزها زیاد به گوش می رسد من نیز تکرار می کنم :
حکومت با کفر می ماند، اما با ظلم هرگز
مهندس همایون نادری

هیچ نظری موجود نیست:


singles for dating