پنجشنبه، مرداد ۰۱، ۱۳۸۸

راز مقاومت احمدی نژاد در برابر عزل مشایی فاش شد/نیویورک تایمز: احمدی نژاد و مشایی همجنسگرا هستند(طنز)


این روزها مسئله ی انتخاب آقای اسفندیار رحیم مشایی به سمت معاون اول رییس جمهور جنجال های بسیاری را به دنبال داشته است، بسیاری از مراجع در خصوص این انتصاب اعتراض های جدی دارند حتی خامنه ای نیز به صورت مکتوب از احمدی نژاد درخواست کرده تا رحیم مشایی را برکنار کند اما احمدی نژاد تا این لحظه وقعی به درخواست ها و اعتراض های مراجع و اصولگرایان و خامنه ای نگذاشته است.
حدس و گمان های بسیاری در رابطه با علل پافشاری احمدی نژاد در ابقای مشایی وجود دارد اما بشنوید از مقاله ی امروز نیویورک تایمز به قلم جفری آدامز که راز پافشاری احمدی نژاد را فاش می کند.
ترجمه ی خلاصه ای از مقاله ی جفری آدامز: از فردای روی کار آمدن احمدی نژاد، وی از هر فرصتی برای تهدید کردن اسرائیل استفاده می کرد، این تهدید ها مقامات اسرائیل را واداشت تا به فکر راه چاره ای باشند. سازمان موساد بلافاصله تیمی را تشکیل داد تا راه های تحت فشار قرار دادن احمدی نژاد را بررسی کنند.
در یکی از سفرهای احمدی نژاد به نیویورک، سازمان موساد تصمیم گرفت تا دوربینی را در اتاق ایشان کار بگذارد بلکه بتوانند مدرکی به دست بیاورد که با استفاده از آن احمدی نژاد را مجبور کند دیگر سخنی علیه اسرائیل نگوید.
با هر سختی و مرارتی که بود دوربین کار گذاشته شد اما سازمان موساد امید چندانی نداشت که بتواند مدرکی برای تحت فشار گذاشتن احمدی نژاد به دست بیاورد اما نتیجه بسیار فراتر از انتظار سازمان موساد بود.
در طی دو روز اقامت احمدی نژاد در این اتاق وی چهار بار با یکی از افراد هیئت همراهش معاشقه داشت نکته ی جالب این که معشوقه ی احمدی نژاد نه یک زن بلکه یک مرد بود و جالب تر این که آن مرد کسی نیست به جز اسفندیار رحیم مشایی، شخصی که این روزها بر سر انتصابش به سمت معاون اول رییس جمهور جنجال های بسیاری به پا شده است.
یکی از عللی که باعث شده مراجع و اصولگرایان به این انتصاب واکنش منفی نشان دهند اظهارات آقای مشایی در خصوص دوستی ملت ایران با ملت اسراییل بود اما چه شد که علیرغم دشمنی کینه توزانه ی احمدی نژاد با اسرائیل، مشایی چنین سخنی را بر زبان راند؟
جواب این سوال بسیار ساده است، سازمان موساد قسمتی از فیلم به دست آمده را برای مشایی فرستاد و وی را تهدید کرد که اگر سخنی مبنی بر دوستی بین ملت ایران و اسرائیل نزند فیلم را منتشر خواهد کرد.
نسخه ای از فیلم برای احمدی نژاد نیز فرستاده شد و درست پس از اظهارات مشایی در خصوص دوستی ملت ایران و اسرائیل بود که دیگر شاهد قطع تهدید های احمدی نژاد به اسرائیل بودیم.
اما در خصوص پافشاری احمدی نژاد برای ابقای مشایی فقط یک دلیل وجود دارد و آن هم تمایلات همجنسگرایانه رییس جمهور است، بنابر اخبار موثقی که ما در اختیار داریم رحیم مشایی، احمدی نژاد را تهدید کرده که اگر وی را از مقام معاون اول عزل کند به رابطه ی جنسی خویش با وی پایان خواهد داد و همین موضوع باعث شده تا احمدی نژاد سفت و سخت در برابر مخالفین بایستد.

گامرون

هیچ نظری موجود نیست:


singles for dating