شنبه، تیر ۲۰، ۱۳۸۸

صحبتهای یک بسیجی چماقدار: ضد انقلابها نامزدم را هم گول زده‌اند!

online.wsj.com
یک مقاله مفصل و خواندنی توی وال استریت ژورنال. من اینجا بعضی از نکات مهمشو ترجمه میکنم. این یارو به اسم مهدی مرادانی، 24 ساله، از نیروهای فعال بسیجه و ساکن شهر ری. یک مغازه داره و ظاهرا از این خرت و پرتهای مذهبی و سی‌دی نوحه و از این جور چیزها میفروشه. البته تو روزهای اخیر همراه نیروهای بسیجی دیگه مشغول مهرورزی به معترضان تهرانی بوده‌ و طبق اقرار خودش تو سرکوب دانشجویان کوی دانشگاه تهران موقعی که 14 سالش بوده هم دست داشته. یکجا میگه " اسلام و انقلاب به من نیاز دارد و اگر حکومت از من بخواهد جانم را فدایش میکنم. جامعه‌ی ما آغشته به گناه شده و مملو از ضد انقلاب است". میگه رئیسمون، حسام غلامی، 27 ساله، فرمانده بسیج شهر ری گفته که اینا (معترضین) مردم معمولی نیستند و همشون دشمنند. وظیفه شرعی و انقلابیمون اینه که اینها رو سرکوب کنیم. یک جایی میگه توی تظاهرات از موتورش افتاده و مردم کتکش زدند و الانم با یک پای شل راه میره. بعد ادعا میکنه که تعداد زیادی بسیجی مجروح و کشته شدند و بعضی از بسیجی ها به صورتشون اسید پاشیده شده! اما نکته‌ی جالب حرفاش اینه که ظاهرا نامزدش بخاطر دست داشتنش تو کتک کاری مردم ازش جدا شده و حلقه‌ی نامزدیشو پس فرستاده و کلا تلفنهاش رو جواب نمیده (حیونکی!). میگه ضد انقلابها نامزدم را هم گول زده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:


singles for dating