سه‌شنبه، تیر ۱۶، ۱۳۸۸

برگزاری مراسم فارغ التحصیلی طلاب دارالعلوم زاهدان


به گزارش سنی نیوز مراسم فارغ التحصيلي طلاب دارالعلوم زاهدان که همه ساله با حضور مهمانان داخلي وخارجي و مسئولين کشوري و استاني و اقشار مختلف مردم با شکوهي خاص در مرکز سیستان و بلوچستان برگزار می شود امسال نيز در روزهاي پنجشنبه و جمعه ۲ ـ ۱ مرداد ۸۸ مطابق با ۳۰ رجب و يکم شعبان المعظم در محل مصلاي بزرگ اهل سنّت زاهدان برگزار مي گردد.
در این مراسم همه ساله شخصیتهای فرهیخته جهان اسلام با دعوت دارالعلوم زاهدان شرکت می کنند و به ایراد سخن می پردازند.
اما سال گذشته جمهوری اسلامی ایران در اقدامی سئوال برانگیز برای هیچ یک از مهمانان خارجی دارالعلوم زاهدان ویزا صادر نکرد. البته که نظام جمهوری اسلامی هرگز دلیل عدم صدور ویزای مهمانان مراسم فارغ التحصیلی را بیان ننمود و ابهامات فراوانی را در این مورد به وجود آورد.
طبق گزارشات رسیده سال گذشته علاوه بر عدم صدور ویزاری میهمانان خارجی در بسیاری از استانهای کشور از حضور مهمانان داخلی نیز جلو گیری به عمل آمد. هر چند مشتاقان این مراسم خود را به هر نحو که شده به زاهدان رساندند به صورتی که سال گذشته مهمانان داخلی به مراتب بیشتر از گذشته بوده است.
امید است که امسال مسئولین جمهوری اسلامی با درایت و هوشیاری به این مراسم نگریسته از هر گونه محدودیت در برگزاری این مراسم خود داری نمایند.
متن دعوتنامه دارالعلوم زاهدان بدين قرار است
حوزه علميه دارالعلوم زاهدان با حضور علما و انديشمندان (داخل و خارج کشور) و مسئولين محترم کشوري و استاني و اقشار مختلف مردم مؤمن و متعهد، جلسه ي سالانه خود را کما في السابق برگزار مي نمايد. به اطلاع عموم مردم عزيز مي رساند: به مناسبت فارغ التحصيلي و عمّامه گذاري جمعي از طلاب و اعطاي جوائز به حفّاظ کلام الله مجيد. حوزه علميه دارالعلوم زاهدان با حضور علما و انديشمندان (داخل و خارج کشور) و مسئولين محترم کشوري و استاني و اقشار مختلف مردم مؤمن و متعهد، جلسه ي سالانه خود را کما في السابق برگزار مي نمايد. حضور برادران مؤمن و متعهد در اين جلسه ديني سبب فيض معنوي و گام مؤثّري در راستاي بيداري ديني و همبستگي امّت اسلامي خواهد بود. ان شاء الله زمان: روزهاي پنجشنبه و جمعه ۲ ـ ۱ مرداد ۸۸ مطابق با ۳۰ رجب و يکم شعبان المعظم. مکان: مصلاي بزرگ اهل سنّت زاهدان
ستاد برگزاري مراسم و مناسبتهاي دارالعلوم زاهدان

هیچ نظری موجود نیست:


singles for dating