جمعه، تیر ۱۹، ۱۳۸۸

تنها راه سرنگونی این رژیم، مبارزه ی مسلحانه است

گامرون : چند ساعت پیش گفتم که اگر مردم از فرصت امروز(هیجده تیر) استفاده نکنند این جنبش حداقل برای چهار سال دیگر خاموش می شود.
در شهر ما(بندرعباس) که همه در حال انجام امورات روزانه اشان بودند و انگار نه انگار که در کشور چه اتفاقاتی دارد می افتد. واقعا از داشتن چنین همشهریان بی سواد و نامطلعی شرمگین هستم حالا شاید بشود گفت عده ی قلیلی هستند که وخامت اوضاع رو درک می کنند اما به ضرس قاطع می توانم بگویم که بیش از نود درصد مردم شهر ما فاقد شعور سیاسی هستند و آن اندک کسانی هم که مطلع هستند هم نمی خواهند هزینه ای بدهند.
به هر روی امروز بندرعباس سوت و کور و خلوت بود و از سنگ صدا در آمد اما از مردم این شهر خیر، نمی دانم، شاید من بیش از اندازه از آن ها متوقع بودم.
بنده که رای ندادم اما در تعجب هستم از کسانی که با شدت هر چه تمام تر برای موسوی تبلیغ می کردند و گاها با طرفداران احمدی نژاد بحث می کردند اما در این روزها از آنان خبری نیست.
نمی خواهم آیه یاس بخوانم اما با توجه به میزان اندک مشارکت مردم تهران در تظاهرات امروز بایستی فاتحه ی جنبش را خواند. این مردم با چند کشته و زخمی و تعدادی دستگیری عقب نشستند. مگر تصور می کردید که این حکومت به راحتی قدرت را رها می کند؟ این تنها گوشه ای از قساوت و بی رحمی آن ها بود، به نظر من آن ها در شرایط وخیم تر حتی مجوز کشتن ده ها هزار تن را نیز دارند.
برگردیم به زمان سهمیه بندی شدن بنزین، در آن روزها مصطفی پور محمدی وزیر کشور بود، وی در جایی اعلام کرد که ما تصور می کردیم که پس از سهمیه بندی کردن بنزین حداقل صدها کشته بدهیم. خوب این ها برای چنین موضوعی حاضرند صدها نفر را بکشند آن وقت فکر می کنید برای بقای خود ده هزار تن را نمی کشند؟
من یک سال قبل در مطلبی نوشتم
آقای بوش لطفا به ایران حمله کن خیلی ها مرا به خاطر این نوشته خائن و وطن فروش خطاب کردند اما امروز به درستی آن مطلب خود ایمان آوردم.
حقیقتن ما قدرت سرنگونی رژیم را نداریم چون این رژیم با زبان خوش قدرت را رها نخواهد کرد، این ها فقط زبان زور را می دانند. اگر مردم می خواهد ملایان را ساقط کنند تنها راهش مبارزه ی مسلحانه است. نافرمانی مدنی و این گونه راه حل ها در مورد این رژیم جواب نمی دهد.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

گوں ظالم و سرزوراں نہ بیت گپ و حبر
رحم ءَ پہ، عرض گوئریشاں تو مبـــــــر
گر عاقل و دانــا و گــھ و سرحــا لــــــے
چیشاں بگر حقاں وتی گوں تیگ و تبـــر

نمیرانیں میر گل خان نصیر

ناشناس گفت...

درود بیکران بر شما , صحبت شما کاملا

صحیح است ,مردم ایران باید از

دلاورمرد بلوچستان یاد بگیرند که اگر

میخواهی از ناموس و شرفت در مقابل

این مفسدان جمهوری اسلامی ایران دفاع

کنی تنها راهش مبارزه مسلحانه است,

من از این رژیم پوشالی نمیترسم ,

کورش از اصفهان.


singles for dating