یکشنبه، تیر ۱۴، ۱۳۸۸

برگزاری مراسم فارغ التحصیلی طلاب دارالعلوم زاهدان


حوزه علمیه دارالعلوم زاهدان با حضور علما و اندیشمندان (داخل و خارج کشور) و مسئولین محترم کشوری و استانی و اقشار مختلف مردم مؤمن و متعهد، جلسه ی سالانه خود را کما فی السابق برگزار می نماید.
به گزارش
تارنمای ناجی کرد ، پس از حرف و حدیث های بسیار در رابطه با برگزاری یا عدم برگزاری مراسم فارغ التحصیلی طلاب حوزه ی علوم دینی زاهدان موسوم به ختم بخاری بالاخره سایت رسمی حوزه ، سنی آنلاین خبر برگزاری این مراسم را درج نمود . با این وجود ، هنوز ابهامات زیادی در رابطه با نحوه ی برگزاری این مراسم و توانائی ایجاد امنیت در چنین شرایطی ، برگزاری این مراسم را تحت تاثیر قرار داده است . باید گفت که این مراسم قطعا تحت تاثیر دو حادثه ی بسیار مهم قرار خواهد گرفت . یکی انفجار در مسجد علی ابن ابیطالب شهر زاهدان و دیگری حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم که باید دید آیا این مراسم می تواند بدون هیچ حاشیه ای هم چون گذشته برگزار شود (ان شاء الله) .
متن کامل خبر برگزاری این مراسم در سایت سنی آنلاین به شرح زیر است :
« حوزه علمیه دارالعلوم زاهدان با حضور علما و اندیشمندان (داخل و خارج کشور) و مسئولین محترم کشوری و استانی و اقشار مختلف مردم مؤمن و متعهد، جلسه ی سالانه خود را کما فی السابق برگزار می نماید.
به اطلاع عموم مردم عزیز می رساند: به مناسبت فارغ التحصیلی و عمّامه گذاری جمعی از طلاب و اعطای جوائز به حفّاظ کلام الله مجید. حوزه علمیه دارالعلوم زاهدان با حضور علما و اندیشمندان (داخل و خارج کشور) و مسئولین محترم کشوری و استانی و اقشار مختلف مردم مؤمن و متعهد، جلسه ی سالانه خود را کما فی السابق برگزار می نماید. حضور برادران مؤمن و متعهد در این جلسه دینی سبب فیض معنوی و گام مؤثّری در راستای بیداری دینی و همبستگی امّت اسلامی خواهد بود. ان شاء الله
زمان: روزهای پنجشنبه و جمعه ۲ ـ ۱ مرداد ۸۸ مطابق با ۳۰ رجب و یکم شعبان المعظم. مکان: مصلای بزرگ اهل سنّت زاهدان
ستاد برگزاری مراسم و مناسبتهای دارالعلوم زاهدان »

هیچ نظری موجود نیست:


singles for dating